اخبار

ناحیه علامه طباطبایی/مسجد شهدای روستای مزداران فیروزکوه افتتاح شد

ناحیه علامه طباطبایی/مسجد شهدای روستای مزداران فیروزکوه افتتاح شد
مسجد شهدای روستای مزداران فیروزکوه با حضور مسئولین محلی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، مراسم آئین افتتاحیه مسجد شهدای مزداران با حضور مسئولین و مقامات محلی و حجت الاسلام و المسلمین هادیان، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران و جمعی از خانواده های شهدای این روستا افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین هادیان، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرد خیری که با هزینه شخصی خود مسجد شهدای مزداران را بنا نمود، افزود : همانا ساختن مسجد به عنوان خانه امن الهی و مکانی برای آرامش و عبادت از زیباترین اعمال پسندیده می باشد که اجر و مزد آن نزد خداوند متعال یقینا بی بدیل خواهد بود.

وی در گوشه ای از سخنان خود ساختن مسجد را مهم دانست و بیان داشت : عمران و آبادانی مسجد آن هم به این عظمت و زیبایی بسیار پسندیده و قابل ستایش است ولی آن چه مهمتر است برپایی نماز های جماعات یومیه و با جذب نوجوانان و جوانان می باشد که امید است این امر نیز به زودی زود محقق گردد.

گفتنی است حمیدرضا مشهدی عباسی، نماینده  مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود و  علی پروین پیشکسوت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نیز به عنوان مدعو در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه شرکت داشت.

  

 

 

 

۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۰۸

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید