اخبار

ناحیه شهید محلاتی/ کلنگ احداث مسجد آدینه زده شد

ناحیه شهید محلاتی/ کلنگ احداث مسجد آدینه زده شد
با حضور مسئولین منطقه ١٤ شهر تهران کلنگ احداث مسجد آدینه که به دلیل ایجاد بزرگراه امام علی علیه السلام تخریب شده بود، زده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، همزمان با میلاد مسعود حضرت زینب کبری علیهاالسلام منطقه ١٤ شاهد مراسم کلنگ زنی مسجد آدینه در مکان جدید بود.

بر اساس این گزارش، مسجد آدینه که به دلیل ایجاد بزرگراه امام علی علیه السلام تخریب شده بود که با تلاش های انجام شده مکان جدیدی برای احداث این مسجد در نظر گرفته شد. این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده، رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران و حجت الاسلام و المسلمین معراجی مدیر ناحیه شهید محلاتی مرکز و فرهادی، شهردار منطقه ١٤ و ایزدیان، فرمانده ناحیه شهید محلاتی بسیج و دیگر مسئولین منطقه ای به همراه مؤمنین محله حضور داشتند.

این گزارش می افزاید: حجت الاسلام والمسلمین نجفی، امام جماعت مسجد ضمن خوش آمد گویی و تبریک این روز گزارشی از روند پیگیری برای احداث مسجد به حاضرین ارائه نمود و در ادامه رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری نیز در ادامه به تخصیص بودجه های عمرانی جهت ساخت مساجد در شهر تهران توسط شهرداری و شورای شهر تهران خبر داد.

در انتهای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده، کلنگ احداث مسجد را بر زمین زد.

 

۹ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید