اخبار

ناحیه علامه طباطبایی/ بازدید مدیر ناحیه از مسجد ولیعصر(عج)

ناحیه علامه طباطبایی/ بازدید مدیر ناحیه از مسجد ولیعصر(عج)
مسجد حضرت ولیعصر(عج) روستای چنار شرق میزبان حجت الاسلام والمسلمین هادیان، مدیر ناحیه علامه طباطبایی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، مسجد حضرت ولیعصر (عج) روستای چنار شرق میزبان حجت الاسلام و المسلمین هادیان مدیر ناحیه علامه طباطبایی بود که ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، با امام جماعت و نمازگزاران آن دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین هادیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین مسعودی امام جماعت مسجد ولیعصر(عج) عمران و آبادی را در کنار حضور در مساجد مهم دانست و بیان داشت : مهمتر از عمران ابادی و ساختن مساجدی با هزینه هایی بسیار، هرچند پسندیده می باشد ولی مهمتر از آن داشتن برنامه هایی متنوع برای جذب نوجوانان و جوانان می باشد.

وی در گوشه هایی از سخنان خود به کمرنگ شدن نقش و ماموریت های مسجد اشاره نمود و افزود : مسجد در زمان پیامبر و امامان دارای عملکرد و ماموریت هایی مهم و بیشتر بود ولی به مرور زمان این ماموریت ها کاهش یافت و حتی تغییر پیدا نمود از آن جمله می توان به نقش اساسی مسجد بعنوان پایگاه سیاسی و اجتماعی برای انجام کلیه امورات اشاره نمود.

 حجت الاسلام و المسلمین مسعودی امام جماعت مسجد ولیعصر (عج) نیز دقایقی پیرامون برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و قرآنی مسجد مطالبی را بیان نمود.

۹ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۵۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید