اخبار

شماره جدید (185) ماهنامه مسجد منتشر شد + دانلود

شماره جدید (185) ماهنامه مسجد منتشر شد + دانلود
شماره خرداد ماهنامه مسجد توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد منتشر شد.

شماره 185 این ماهنامه فرهنگی، آموزشی و ترویجی با نگاه ویژه به آیت الله دین پرور به عنوان شیفته نهج البلاغه در اختیار علاقه مندان به موضوعات مسجدی قرار گرفته است.

لینک دانلود

در قسمتی از این نشریه چنین آمده است که بیست و پنجمین شماره نشریه در حالی تولید می شود که تیم جدید در شماره بعد با نگرشی دیگر عرصه فعالیت را به عهده خواهد گرفت. موضوعات نشریه مسجد طی بیست و یک شماره اخیر، حول محورهایی بوده ا ست که پیش از ا ین یا بی سابقه بوده یا کم سابقه. 

موضوعاتی که در قسمت منبر این شماره از ویژه نامه مسجد مورد بحث قرار می گیرد، آموزش ادبیات فارسی هدف جدی دوره های تبلیغی قرار گیرد،دلانگیز بنویسیم، در دفاع از توسط و دیگر غلط های دوست داشتنی،چگونه، غلط ننویسیم، نمونه فیش منبر فضیلتی رو به فراموشی، نمونه فیش منبر گرهی در رشته ظهور، پرونده امام طراز مسجد، علت محبوبیت پدر، ساده زیستی است، راه و رسم دین پروری، اقامه جماعت از مهمترین عوامل هدایت مردم، مردی شیفته نهج البلاغه است.

 نشریه «مسجد» ابتدای هر ماه با هدف بررسی موضوعات مسجدی و توجه به دغدغه‌های ائمه جماعات مساجد توسط معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد منتشر می‌شود.


۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۱۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید