اخبار

ربوده شدن 185 نفر و دستگیری 42 نفر در فلسطین

ربوده شدن 185 نفر و دستگیری 42 نفر در فلسطین
بر اساس گزارش مقامات فلسطینی، 185 نفر از شهروندان فلسظینی توسط نیرو های امنیتی رژیم اشغالگر قدس ربوده و 42 نفر نیز در فروردین ماه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، بر اساس گزارش مقامات فلسطینی، 185 نفر از شهروندان فلسظینی توسط نیرو های امنیتی رژیم اشغالگر قدس ربوده و 42 نفر نیز در فروردین ماه دستگیر شدند.

بر اساس آمار های ارائه شده، از این تعداد 41 نفر زن، 65 نوجوان که چهار نفر از آنها کودک می باشند و 7 کودک زیر دوازده سال می باشند. اکثر ربوده شدگان ساکن منطقه اورشلیم شرقی و نواحی اطراف آن می باشند. همچنین در ماه فوریه نیز 77 نفر دستگیر شدند که بیست نفر از آنها زن و 33 نفر نیز کودک بوده اند (ششش نفر از کودکان زیر دوازده سال هستند).

همچنین 1064 نفر نیز در ماه گذشته به حریم مسجد الاقصی تجاوز کردند که 73 نفر از این تعداد از میان نیرو های امنیتی و سازمان های اطلاعاتی اسرائیل و مابقی نیز از شهرک نشینان تند رو اسرائیلی بوده اند. نیرو های امنیتی اسرائیل همچنین در ماه گذشته با یورش به نمازگزاران در مسجد الاقصی، چندین زن و نوجوان دختر را به جرم در دست داشتن پلاکارد ا... اکبر ربودند و همچنین چهل و دو مازگزار این مسج که شامل 27 زن، 2 دختر بچه، 3 پسر بچه و 15 مرد جوان را دستگیر کردند.

همچنین نیرو های امنیتی اسرائیل، در ماه گذشته نیز به اجرای طرح تعویض کارت های ورود به مسجد الاقصی ادامه دادند و با گرفتن کارت مشخصات شهروندان فلسطینی به آنها کارت های جدید کوچکتری دادند و این بخشی از آزار های وارده به شهروندان فلظطینی در ماه گذشته بوده است.

۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹
مترجم: وحید پورتجریشی |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید