اخبار

جلسه تکریم و معارفه مدیر ناحیه شهید مدرس برگزار شد

جلسه تکریم و معارفه مدیر ناحیه شهید مدرس برگزار شد
جلسه تکریم و معارفه مدیر ناحیه شهید مدرس، دیروز، یکشنبه بیست و سوم فروردین ماه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، جلسه تکریم و معارفه مدیر ناحیه شهید مدرس، دیروز، یکشنبه بیست و سوم فروردین ماه، ساعت چهار بعد از ظهر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان پیشوا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، طی این جلسه تکریم و معارفه، از زحمات سه ساله حجت الاسلام والمسلمین اداوی در سمت مدیریت ناحیه شهید مدرس تقدیر و تشکر شد و حجت الاسلام والمسلمین مهدی ضائفی به عنوان مدیر جدید ناحیه معرفی گردید.

این گزارش می افزاید: در این جلسه ابتدا حجت الاسلام والمسلمین اداوی به سخنرانی پرداخت و گزارشی از عملکرد خود و شرایط ناحیه مذکور در طول مدت سه سال فعالیت خود در این جایگاه ارائه نمود.

پس از حجت الاسلام والمسلمین اداوی مدیر سابق ناحیه شهید مدرس، عباس ملکوتی خواه، فرماندار شهرستان پیشوا به سخنرانی پرداخت و در بخش بعدی این جلسه نیز حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد پس از سخنرانی ای که ایراد کرد به تکریم حجت الاسلام والمسلمین اداوی پرداخت و حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین ضائفی را تقدیم وی نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ضائفی پیش از این در مرکز فرهنگی ابوتراب مسئول حمایت از مستبصرین و پرتال بوده است. هم چنین فعالیت تبلیغی در نقاط مختلف کشور، معاونت آموزش و تهذیب و تدریس در حوزه علمیه جعفریه پیشوا از دیگر فعالیت هایی است که بر عهده وی بوده است.

گفتنی است این جلسه در ساعت 6 بعد از ظهر یکشنبه 23 فروردین ماه به پایان رسیده است.

۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ۱۰:۳۴

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید