اخبار

برگزاری برنامه بازدید عمومی برای پیروان تمامی ادیان از مسجد ایپسویچ انگلستان

برگزاری برنامه بازدید عمومی برای پیروان تمامی ادیان از مسجد ایپسویچ انگلستان
طی مراسمی در شهر ایپسویچ انگلستان، بیش از 150 نفر از شهروندان این شهر از هر سن و با هر اعتقادی به بازدید آزاد از مسجد این شهر رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، طی مراسمی در شهر ایپسویچ انگلستان، بیش از 150 نفر از شهروندان این شهر از هر سن و با هر اعتقادی به بازدید آزاد از مسجد این شهر رفتند.

این گزارش می افزاید: مهمانان ویژه این مراسم عبارت بودند از شهردار ایپسویچ، نماینده حزب کارگر و رئیس جامعه مسلمانان بنگلادشی مقیم ایپسویچ که همگی در مسجد این شهر حضور داشتند تا فرهنگ اسلام را بهتر بشناسند و به یکدیگر معرفی کنند.

عبدالمطلب، مدیر این مسجد درباره این مراسم گفت: متاسفانه وقایع تلخی این روز ها در جهان اتفاق می افتند که به نام اسلام تمام می شوند. به همین جهت ما این مراسم را برگزار کرده ایم تا پیروان سایر ادیان به اینجا آمده و راجع به اسلام بیشتر بدانند و سوالات خود را بپرسند. بسیاری از مردم تا به حال به مسجد نیامده اند و تنها اطلاعاتی که از اسلام و مسلمانان دارند، آن چیزی است که رسانه ها در اختیار آنها قرار داده اند.

گفتنی است که مسجد ایپسویچ در سال 1984 افتتاح شده و اکنون جامعه مسلمانان این شهر امیدوارند که عده بیشتری به دیدن از مسجدشان بیایند. مطلب می گوید که در های این مسجد نه تنها به روی مسلمانان بلکه به روی پیروان تمامی ادیان همیشه باز است.

۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۵۵

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید