اخبار

تجلیل از مقام شامخ ائمه جماعات ایثار گر استان تهران در همایش بزرگ «شکوه ایثار»

تجلیل از مقام شامخ ائمه جماعات ایثار گر استان تهران در همایش بزرگ «شکوه ایثار»
همایش بزرگ «شکوه ایثار» به عنوان دومین همایش مرکز رسیدگی به امور مساجد در پاسداشت مقام شامخ ائمه جماعات ایثار گر استان تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، همایش بزرگ «شکوه ایثار» به پاس تجلیل از مقام شامخ ائمه جماعات ایثار گر استان تهران پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه از ساعت 8:30 تا 11، در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می شود.

بر اساس این گزارش این همایش بزرگ دومین همایشی است که در پاسداشت مقام شامخ ائمه جماعات شهید و جهت معرفی آن بزرگواران انجام می شود. اولین همایشی که انجام گرفت به نام همایش «ستارگان جاوید» با هدف تجلیل از ائمه جماعات شهید استان تهران، با حضور مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، ائمه جماعات استان تهران و خانواده های شهدا، اول اسفندماه سال 1392، در حسینیه الزهرای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

گفتنی است همایش بزرگ «شکوه ایثار» که با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه از ساعت 8:30 تا 11، در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به نشانی بزرگراه رسالت (مسیر شرق به غرب) جنب ایستگاه مترو مصلی برگزار می شود.


۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۵۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید