اخبار

مسجد پایگاه هوانیروز کرمانشاه افتتاح شد

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه از افتتاح مسجد این پایگاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد،یوسف قربانی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با بیان این مطلب گفت: مراسم افتتاح رسمی مسجد پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه  روز پنج شنبه(31 اردیبهشت) با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار علی شیرازی مسئول دفتر نظامی مقام معظم رهبری و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری برگزار شد.

وی با اشاره به ساخت این مساجد در مساحت 650 مترمربع، ابراز کرد: اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال برای ساخت این مسجد هزینه شده است.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه همچنین به ساخت این مسجد در دو طبقه اشاره کرد و گفت: یک میلیارد از اعتبار ساخت مسجد توسط فرمانده نیروی زمینی ارتش و مابقی از طرف ستاد بسیج جهاد سازندگی اختصاص یافته است.

امیر قربانی با بیان اینکه کار ساخت این مسجد از اسفند ماه سال گذشته در پایگاه آغاز شده بود، افزود: جمعی از کارکنان هوانیروز کرمانشاه با یک اقدام جهادی توانستند در مدت زمان کوتاهی این مسجد را آماده بهره‌برداری کنند.

۳ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۴۹

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید