اخبار

آیت الله مکارم شیرازی؛حامیان تکفیری ها بدانند که این جنایتکاران دامان خود آنها را فرا می گیرد .

آیت الله مکارم شیرازی؛حامیان تکفیری ها بدانند که این جنایتکاران دامان خود آنها را فرا می گیرد .
جنایت فجیعى که در مسجد امام صادق(ع) کویت به دست گروه‌هاى تکفیرى بیگانه از اسلام و بشریت رخ داد و جمع کثیرى از برادران و خواهران عزیز ما را به خاک و خون کشید نشان داد که گروه وحشى تکفیرى هیچ حدّ و مرزى را به رسمیت نمى‌شناسد.

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد ، آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه این جنایت در ماه مبارک رمضان و در خانه خدا رخ داده است تصریح کرد: نظیر این گونه جنایات تا کنون کم سابقه بوده است که در مبارک رمضان در خانه خدا، روز جمعه، در حال نماز افراد بیگناه حتى زنان و کودکان کشته شوند که این اوج بى‌رحمى و بى‌ایمانى و توحش این ضالمان است.

ایشان ضمن محکوم کردن شدید این جنایت وحشیانه اظهار داشت: با تسلیت به همه بازماندگان و همه برادران مسلمان اعم از شیعه و سنى و حتى غیر مسلمانان جهان هشدار مى‌دهیم که در برابر این‌گونه حوادث سکوت نکنند و بدانند این جنایت‌کاران هرگاه میدان پیدا کنند به هیچ کس حتى کسانى که امروز آنها را تأیید مى‌کند رحم نخواهند کرد و دامان خود آنها را نیز به زودى خواهد گرفت.

در ادامه این پیام آیت الله مکارم شیرازی از وحدت مسلمین گفتند و تاکید کردند: اگر مسلمین دست به دست هم بدهند به یقین ریشه کن کردن آنها کار مشکلى نیست و اگر امروز این کار را بکنند بهتر از فرداست.

ما یقین داریم که شهیدان این حادثه با شهیدان عصر پیغمبر اکرم (ص) و شهداى کربلا محشور خواهند شد و مجروحان آنها نیز پاداش همان مجروحان را خواهند داشت.

ایشان در پایان این پیام از دولت کویت خواست تا ریشه‌های این جنایت را شناسایی کند و تاکید کردند:‌ از دولت محترم کویت مى‌خواهیم که این مسئله را به صورت کاملا جدى تعقیب کند و ریشه‌هاى آنها را در کویت بشناسند و به اشدّ مجازات محکوم کنند.

خود را با همه خانواده‌هاى داغدیده شریک مى‌دانیم و دعا مى‌کنیم که دست قدرت خداوند از آستین عدالتش هر چه زودتر بیرون آمده و این جنایت‌کاران را به وسیله مسلمانان بیدار و آگاه و شجاع به دیار عدم بفرستد.

۲۳ مهر ۱۳۹۴ ۰۰:۲۳

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید