اخبار

شورای امنیت حمله داعش به یک مسجد در عربستان را محکوم کرد

شورای امنیت سازمان ملل حمله گروه تروریستی داعش به مسجدی در عربستان سعودی را به شدت محکوم کرد و خوستار تلاش جامعه بین المللی برای مقابله با این گروه تروریستی و ریشه کن کردن فرهنگ نفرت و خشونت شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ایرنا ، شورای امنیت سازمان ملل پنجشنبه شب (روز جمعه به وقت تهران) با صدور یک اطلاعیه مطبوعاتی حمله گروه تروریستی داعش به مسجدی در مقر نیروهای امنیتی عربستان سعودی در منطقه اسیر را که به مرگ 15 نفر منجر شد به شدت محکوم کرد.
اعضای شورای امنیت سازمان ملل در این اطلاعیه ضمن تاکید بر ضرورت شکست ونابودی کامل این گروه تروریستی خواستار مقابله جدی با اشاعه فرهنگ نفرت و خشونت شده اند.
در اطلاعیه مذکور این گونه اقدامات از سوی گروه تروریستی داعش بربریت و وحشیگری خوانده و تصریح شده است که این اقدامات نه تنها قادر به ارعاب مردم جهان نخواهد شد بلکه بر جدیت و عزم راسخ انان درمقابله با تروریسم و خشونت گرایی خواهد افزود.
شواری امنیت سازمان ملل بار دیگر تاکید کرده است که عاملان، سازمان دهندگان و حامیان مالی این گونه عملیات تروریستی بایستی از طریق همکاری های فعالانه و هماهنگ بین المللی ومسئولین دولت سعودی به مجازات برسند.
در این اطلاعیه مطبوعاتی تاکید شده است که همه کشور های جهان در جریان مبارزه با تروریسم باید تدابیر ضروری حفاظت از حقوق انسان ها را در راستای مقررات بین المللی مربوط به حقوق بشر و حقوق مهاجران رامد نظر قرار دهند.

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۵۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید