اخبار

«قلب حبیب» در مسجد جواد الائمه می‌تپد

گلعلی بابایی، نویسنده ؛ در خصوص هر آنچه که روی میز کار خود قرار داده گفت: در حال حاضر مشغول نگارش کتابی با مضمون زندگی‌نامه شهید حبیب غنی‌پور هستم.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، گلعلی بابایی، نویسنده ؛ در خصوص هر آنچه که روی میز کار خود قرار داده گفت: در حال حاضر مشغول نگارش کتابی با مضمون زندگی‌نامه شهید حبیب غنی‌پور هستم.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه تا به امروز عنوان معینی را برای کتاب زندگی‌نامه شهید حبیب غنی‌پور در نظر نگرفته‌ام اما می‌دانم که این کتاب به جایزه‌ای که به نام این شهید مزین شده می‌رسد.

گفتنی است که بابایی تا به امروز آثاری با عناوین «غربت هور»، «الوند تا قراویز»، «حکایت مردان مرد»،‌ «نبردهای جنوب اهواز»، «حکایت مردان مهر» و «نقطه رهایی» را منتشر کرده و در دسترس مخاطبان آثارش قرار داده است.

لازم به ذکر است؛ از آثار دیگر این نویسنده می‌توان به «بر ستیغ جبال فتح: غرب غریب در حماسه دفاع مقدس»، «بهار 82: کارنامه تاریخی استان همدان در جنگ تحمیلی 1360- بهار 1361»، «سفر غریب، سفرنامه حج»، «ضربت متقابل»، «غوغای غبار: یادداشت‌های سفر حج»، «ققنوس فاتح» و جلد اول کتاب «همپایی صاعقه» اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: که تا به حال چهارده دوره جایزه شهید حبیب غنی‌پور برگزار شده و امسال نیز شاهد برگزاری پانزدهمین دوره این جایزه ادبی خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

۹ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۲۳

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید