اخبار

توزیع بیش از هزار جلد کتاب با محوریت «نماز و مسجد» در کانون های مساجد

توزیع بیش از هزار جلد کتاب با محوریت «نماز و مسجد» در کانون های مساجد
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از توزیع بیش از هزار جلد کتاب با محوریت «نماز و مسجد» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، بیش از هزار جلد کتاب در حوزه نماز و مسجد، در بین اعضای کانون های فرهنگی و هنری و همچنین مربیان و متربیان طرح چهره به چهره توزیع شده است.

                                            

وی افزود: در این راستا کتاب های «پیوندهای نماز»، «شیوه های دعوت به نماز» و «آشنایی با نماز» تألیف استاد حجت الاسلام محسن قرائتی شامل 840 جلد کتاب در بین مربیان و متربیان طرح چهره به چهره و کانون های فرهنگی و هنری مساجد سطح استان توزیع شده است.

 

شیرازیان همچنین توزیع 400 جلد کتاب « انوار اسماء» تألیف اسفندیار مکرمی در خصوص دانستنی های قرآن و مسجد را از دیگر فعالیت ها در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در هفته گرامیداشت کتاب اعلام کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر از بین 345 کانون فرهنگی و هنری فعال،  تعداد 220  کانون دارای کتابخانه است، اعضای این کتابخانه ها را بالغ بر 20 هزار نفر اعلام کرد و گفت: اعضای کتابخانه ها در مجموع از 170 هزار جلد کتاب ثبت شده در کتابخانه های کانون های مساجد بهره مند می شوند.

 

 

۳۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۲۳
پایگاه تخصصی مسجد |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید