اخبار

مسابقه کتابخوانی «نظام‌نامه جامع کتابخانه‌های مساجد کشور» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «نظام‌نامه جامع کتابخانه‌های مساجد کشور» برگزار می‌شود
کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم شامل ۱۶۶ کتابخانه مخزن دار و ۱۱۱ کتابخانه قفسه باز است که مدیران این کتابخانه‌ها می‌توانند در مسابقه کتابخوانی «نظام‌نامه جامع کتابخانه‌های مساجد کشور» شرکت کنند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، مسابقه کتابخوانی «نظام‌نامه جامع کتابخانه‌های مساجد کشور» ویژه کتابداران کتابخانه‌های مساجد به همت دبیرخانه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

 

هدف از برگزاری مسابقه کتابخوانی «نظام‌نامه جامع کتابخانه‌های مساجد کشور»، آشنایی کتابداران کتابخانه‌های مساجد با اصول و مبانی علمی کتابداری است.

 

کتابداران می‌توانند با مراجعه حضوری به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم و دریافت سوالات مسابقه در این مسابقه شرکت کنند و یا با مراجعه به سایت اداره کل کتابخانه‌های مساجد با آدرس اینترنتی www.masjedketab.ir اقدام به شرکت در این مسابقه کنند.

 

کتاب «نظام نامه جامع کتابخانه‌های مساجد کشور» به صورت الکترونیکی بر روری سایت بارگذاری شده است که علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند به صورت رایگان این کتاب را دانلود کنند.

 

شرکت کنندگان می‌توانند پاسخ نامه سوالات را یا از طریق پست الکترونیکی به نشانی km.kanoon@yahoo.com و یا از طریق آدرس پستی به نشانی کرمانشاه، چهارراه بعثت، جنب مسجد پیامبر اعظم (ص)، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کد پستی67179-17818 ارسال کنند.

 

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم شامل 166 کتابخانه مخزن دار و 111 کتابخانه قفسه باز است که مدیران این کتابخانه‌ها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

کتابداران کتابخانه‌های مساجد تا 24 آذر سال جاری فرصت دارند که در مسابقه کتابخوانی «نظام‌نامه جامع کتابخانه‌های مساجد کشور» شرکت کنند.

 

در مسابقه کتابخوانی «نظام نامه جامع کتابخانه‌های مساجد کشور»، به 30 نفر از برندگان به قید قرعه، هدیه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال تقدیم می‌شود.

۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰
پایگاه تخصصی مسجد |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید