اخبار

حمله انتحاری به یک مسجد در کامرون 4 قربانی گرفت

حمله انتحاری به یک مسجد در کامرون 4 قربانی گرفت
یک منبع امنیتی در کامرون اعلام کرد امروز (دوشنبه) در حمله‌ای انتحاری به مسجدی در شمال این کشور چهار تن از نمازگذاران حاضر در مسجد کشته شدند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ این انفجار انتحاری پنج روز بعد از حمله مشابهی در یک مسجد دیگر در کامرون رخ داد که 12 کشته بر جای گذاشت.

حمله انتحاری امروز، مسجدی در روستای "نگوتچیوه" در منطقه "شمال دور" کامرون را هدف قرار داد. این منطقه در نزدیکی مرز نیجریه بوده و مرتبا هدف حمله شبه نظامیان بوکوحرام قرار می‌گیرد.

یک منبع خبری حاضر در صحنه این حمله به خبرگزاری فرانسه گفت: تلفات این انفجار چهار کشته و دو زخمی است.

همچنین یک منبع نزدیک به مقام‌های منطقه نیز تایید کرد که یک حمله مرگبار در روستای نگوتچیوه رخ داده اما جزئیات بیشتری از این حمله ارائه نکرد.

به گفته این منبع امنیتی، حمله انتحاری امروز حوالی ساعت 6 صبح به وقت محلی زمانی که نماز صبح در این مسجد اقامه می شد رخ داد.

وی اظهار داشت: بمبگذار انتحاری که یک پسر جوان بود پیاده به این روستا آمد. یک شاهد عینی متوجه شد که کارهای وی مشکوک است و تلاش کرد که او را تعقیب کند.

وی افزود: بعد از آن بمبگذار به سمت مسجد رفت و در آنجا بمب همراه خود را منفجر کرد.

این دومین حمله مرگبار در منطقه شمال دور کامرون در یک هفته گذشته است. روز چهارشنبه هفته گذشته نیز یک بمبگذار انتحاری دیگر نیز مسجدی در شهر کولوفتا را در زمان نماز صبح هدف قرار داد که باعث کشته شدن 12 تن شد.

۲۹ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۳۴
پایگاه تخصصی مسجد |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید