اخبار

انتفاضه قدس طرح تقسیم مسجد الاقصی را شکست داد

انتفاضه قدس طرح تقسیم مسجد الاقصی را شکست داد
رییس کمیته عالی اسلامی بیت المقدس گفت: در سایه تشدید انتفاضه قدس، طرح رژیم صهیونیستی در زمینه تقسیم مسجد الاقصی به شکست انجامید.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد،"شیخ عکرمه صبری" رییس کمیته عالی اسلامی بیت المقدس با اعلام اینکه یهودی سازی قدس و حفاری ها در زیر و اطراف مسجدالاقصی همچنان ادامه دارد، افزود: دشمن صهیونیستی به رغم این همه حفاری، هیچ اثری که دال بر تاریخ عبری باشد، پیدا نکرده است.


 
وی خاطرنشان کرد: بی تردید انتفاضه قدس دلیل اصلی شکست طرح تقسیم مسجد الاقصی است.

 

رییس کمیته عالی اسلامی بیت المقدس، ضمن هشدار درباره ادامه روند یهودی سازی بیت المقدس و حفاری ها در زیر و اطراف مسجدالاقصی، تأکید کرد: دشمن صهیونیستی از وضعیت کنونی کشورهای عربی در جهت تعرض به این مکان مقدس سوء استفاده می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست هر روز به قبله اول مسلمین تعرض می کنند، ولی به سبب اوج گیری انتفاضه قدس، روز به روز از میزان این تعرضات کاسته می شود.

 

عکرمه صبری رژیم صهیونیستی را مسؤول بروز هرگونه تنش و ناآرامی در مسجدالاقصی و قدس دانست و از کشورهای عربی  اسلامی خواست از رهگذر تحرکات سیاسی و دیپلماسی و تجاری و اقتصادی یا هر شیوه دیگر به تجاوزات دشمن صهیونیستی به این مکان مقدس پایان دهند.

۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۲۳
پایگاه تخصصی مسجد |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید