اخبار

تالیف بیش از ۱۴۰۰ کتاب در حوزه نماز

تالیف بیش از ۱۴۰۰ کتاب در حوزه نماز
قائم‌مقام ستاد اقامه نماز استان فارس با اشاره به تالیف بیش از ۱۴۰۰ عنوان کتاب در حوزه نماز خواستار افزایش مطالعه متدینین در این حوزه شد تا رموز نماز را در جامعه بیش از پیش تبیین کنند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام علی سقاچی امروز در اجلاسیه نماز شهرستان استهبان که امروز در تالار شمس اصطهباناتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان برگزار شد، اظهار داشت: امروز دو کار اساسی لازم است و آن شامل مانوس شدن با قرآن و مسجد و همچنین اهمیت دادن است.

وی با بیان اینکه هر اندازه که به نماز اهمیت دهیم، همان اندازه نماز ما بازدارندگی دارد  گفت: برای ادای نماز اول وقت کافی است خودمان در نمازهایمان به آن اهمیت بدهیم تا اطرافیانمان نیز به این کار رغبت پیدا کنند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس همچنین با اشاره به تالیف بیش از  1400 عنوان کتاب در حوزه نماز خواستار افزایش مطالعه متدینین در این حوزه شد تا رموز نماز در جامعه بیش از پیش تبیین کنند.

همچنین حجت‌الاسلام علیرضا نیز در این همایش اظهار داشت: مدیر نمونه مدیری است که در هنگام نماز کار خود را رها کند و به نماز بپردازد و بهتر است جلسات را با نماز تنظیم کرد.

عضو جامعه روحانیت شیراز، افزود: هر مدرسه‌ای که مدیر و معلم در نماز شرکت می‌کند نماز آنها رونق دارد و در هر خانه‌ای که والدین نیز نماز اول وقت می‌خوانند نماز در آن خانه رونق و برکت دارد.

۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۳۳
پایگاه تخصصی مسجد |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید