اخبار

برنامه «۱۰ شب،۱۰ مسجد» در خراسان شمالی اجرا می شود

برنامه «۱۰ شب،۱۰ مسجد» در خراسان شمالی اجرا می شود
مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی، از اجرای برنامه «۱۰ شب،۱۰ مسجد» در مساجد خراسان شمالی به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب خبر داد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ابنا، مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: کمیته مساجد تاکنون دو جلسه برنامه ریزی برگزار کرده که اجرای برنامه «۱۰ شب ۱۰ مسجد» در مساجد، مهم ترین مصوبات به شمار می رود.

«هاشم شیرازیان» با بیان اینکه تلاش ما در اجرای برنامه «۱۰ شب ۱۰ مسجد» برگزاری برنامه های شاد و متنوع و همچنین آگاهی بخشی به جامعه به ویژه در مناطق حاشیه شهر و محروم است، افزود: لیست مساجد میزبان از این برنامه در جلسات بعدی این کمیته اعلام می شود.

وی، تقدیر از مؤذنان، مکبران و قاریان جوان طرح تلاوت نور را از دیگر برنامه های کمیته مساجد معرفی کرد و اظهارداشت: در این ایام، برنامه دیدار با خانواده شهدا نیز برنامه ریزی شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی ختم قرآن در ۶ دقیقه در مساجد و هدیه به روح ملکوتی امام خمینی(ره)، شهدای محله و انقلاب را از دیگر مصوبات جلسات کمیته مساجد اعلام کرد.

شیرازیان غبارروبی مزار شهدا، استقرار پایگاه های صلواتی و پایگاه سلامت و برگزاری کارگاه های آموزشی اشتغال را از دیگر برنامه های پیش بینی شده ذکر کرد و افزود: قطعا در جلسات بعدی اعضای کمیته مساجد برنامه های جامع تر و کامل تری مصوب می شود.

۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۰۸
پایگاه تخصصی مسجد |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید