اخبار

مسؤولیت کشتار مسلمانان بر عهده اندیشه وهابی و صهیونیستی آل‎سعود است

مسؤولیت کشتار مسلمانان بر عهده اندیشه وهابی و صهیونیستی آل‎سعود است
عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از اندیشه وهابی و صهیونیستی خاندان آل‎سعود به عنوان عامل کشتار مسلمانان به ویژه نمازگزاران جمعه در الاحساء یاد کرد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام شیخ عباس الزغیب از اعضای مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، انفجار تروریستی نماز جمعه امروز مسجد امام رضا(ع) در الاحساء عربستان را به شدت محکوم کرد و افزود: انفجار تروریستی و تعرض جنایتکارانه به نمازگزاران در الاحساء یک اقدام بزدلانه، محکوم و مغایر قوانین دینی و اخلاقی است.

 

وی افزود: جنایتکاران می خواهند فتنه را میان فرزندان دین و وطن به وجود آورند و محکومیت این گروه شاذ که درصدد گسیختگی جوامع و از بین بردن زبان محبت و صلح میان مردم است، به هیچ وجه کافی نیست.

 

حجت الاسلام زغیب تصریح کرد: این جنایت را به شدت محکوم کرده و مسؤولیت آن را متوجه اندیشه وهابی و صهیونیستی کینه توزانه خاندان آل سعود می دانیم؛ اندیشه ای که درصدد کاشتن بذر فتنه میان امت اسلامی و عربی است.

 

وی ادامه داد: بر همه شرفا و صاحبان اندیشه نورانی واجب شده است که در برابر این خاندان ایستاده و حقیقت خونین و جنایتکارانه آن را بیان کنند. از خداوند متعال رحمت را برای شهدا و شفای عاجل را برای مجروحان خواستاریم.

 

گفتنی است در انفجار تروریستی امروز در نماز جمعه مسجد امام رضا(ع) در الاحساء عربستان 4 تن شهید و ده ها تن دیگر مجروح شدند. سخنگوی وزارت کشور عربستان اعلام کرد که دو انتحاری به این مسجد حمله کرده که یکی از آنان موفق به انجام عملیات انتحاری شد و فرد دوم بازداشت شد.

۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۱۱
پایگاه تخصصی مسجد |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید