اخبار

بازسازی رخداد‌های انقلاب در مسجد جمکران

بازسازی رخداد‌های انقلاب در مسجد جمکران
مرکز گل نرگس مسجد جمکران با اجرای برنامه‌های ویژه در ایام دهه فجر، برخی رخدادهای دوران پیروزی انقلاب را برای کودکان فضاسازی می‌کنند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سجاد نیکخو، مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: مرکز گل نرگس در ایام دهه مبارک فجر (12 تا 22 بهمن) برنامه‌های آموزشی و فرهنگی متنوعی ویژه کودکان در نظر گرفته است.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: از آنجا که انقلاب اسلامی یکی از وقایع مهم مردم ایران در سال‌های اخیر است، کودکان این مرز و بوم باید با رخدادهای آن دوران آشنا شوند و بدانند که انقلاب اسلامی چگونه به ثمر نشست.

 

نصب ماکت هواپیمای ورود امام خمینی(ره) در مرکز گل نرگس

حجت الاسلام نیکخو، قصه‌گویی با موضوع "انقلاب اسلامی" را یکی از برنامه‌های مرکز گل نرگس در دهه مبارکه فجر عنوان کرد و گفت: کارشناسان و مربیان مرکز گل نرگس، ماکت هواپیمای ورود امام خمینی(ره) را ساختند و در سالن این مرکز نصب کردند.

وی اضافه کرد: در ایام دهه فجر، نمایش خلاق با موضوع پیروزی انقلاب برای کودکان نمایش داده می‌شود، همچنین کودکان در این مرکز، تظاهرات نمادین برگزار می‌کنند تا با فضای آن دوران بیشتر آشنا شوند.

 

سرنگونی مجسمه شاه در مرکز گل نرگس

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: ساخت و نصب مجسمه شاه ملعون از دیگر اقدامات کارشناسان مرکز گل نرگس است که این مجسمه توسط کودکان سرنگون می‌شود.

حجت الاسلام نیکخو ادامه داد: امام خمینی(ره) در سالروز ورود به میهن اسلامی، سخنرانی کوبنده‌ای داشتند که این سخنرانی در مرکز گل نرگس برای کودکان مجسم می‌شود تا کودکان با آرمان‌های امام راحل(ره) آشنا شوند.

 

توزیع بسته‌های فرهنگی بین کودکان در ایام دهه فجر

وی با بیان اینکه بسته‌های فرهنگی شامل کتاب، لوح فشرده، بادکنک، چفیه و . . . در ایام دهه فجر بین کودکان توزیع می‌شود، عنوان کرد: در ایام دهه فجر، پرچم ایران و پوستر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بین کودکان در مرکز گل نرگس توزیع می‌شود.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران اظهارداشت: کارگاه‌های مختلف مرکز گل نرگس ازجمله کارگاه نقاشی، کاردستی، سفال و ... متناسب با ایام دهه فجر فعال است و کودکان می‌توانند از این کارگاه‌ها بهره مند شوند.

 

طنین‌ندای "الله اکبر" توسط کودکان در شب 22 بهمن

حجت الاسلام نیکخو بیان کرد: در ایام دهه فجر سرودهای انقلابی در مرکز گل نرگس طنین‌انداز می‌شود، همچنین فضای خارجی و درب ورودی این مرکز به صورت ویژه فضاسازی شده است.

وی تصریح کرد: کودکان در مرکز گل نرگس در شب پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با مردم ایران، ندای "الله اکبر" سر می‌دهند و با آرمان های امام راحل(ره)، شهداء و مقام معظم رهبری عهد و پیمان می‌بندند.


 

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۱۴
پایگاه تخصصی مسجد |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید