اخبار

بیش از 50 هزارنفر در نمازجمعه مسجد الاقصی

بیش از 50 هزارنفر در نمازجمعه مسجد الاقصی
همزمان با برگزاری نماز جمعه، دهها نیروی صهیونیستی در اطراف مسجد الاقصی مستقر بودند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از پایگاه اینترنتی مرکز اطلاع رسانی فلسطین، با وجود تدابیر نظامی و امنیتی نیروهای رژیم اشغالگر صهیوینست، ده ها هزار شهروند نمازگزار فلسطینی امروز، جمعه نماز جمعه خود را در مسجد مبارک الاقصی برگزار کردند.

بر اساس منابعی از بیت المقدس، همزمان با برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی از سوی 50 هزار نمازگزار فلسطینی، ده ها نیروی پلیس رژیم صهیونیستی و نیروهای موسوم به نگهبانی مرزهای این رژیم در اطراف مسجد الاقصی و شهرک قدیمی مستقر بودند.
شیخ محمد حسین، خطیب نماز جمعه در مسجد الاقصى گفت: رژیم اشغالگر قدس اسرای ما را با انواع شکنجه ها و آزار و اذیت ها شکنجه می کند، از جمله روش های بازداشت های اداری (بدون محاکمه) و زندان های انفرادی، و تغذیه اجباری را ضد زندانیان فلسطینی به کار می گیرد که همه این تجاوزها در چارچوب قوانین بین المللی و قوانین انسانی قرار ندارد.
شیخ محمد حسین همه فلسطینیان را به وحدت و یکپارچگی با هدف نقش بر آب کردن توطئه های رژیم صهیونیستی و آزادی اسیران فلسطینی و حمایت از خانواده های شهدا -که دچار مجازت های دسته جمعی شده اند- دعوت کرد.
وی با اشاره با افزایش حجم تجاوزهای یهودیان به مسجد الاقصی گفت: این تعرض ها در سایه تجاوزهای رژیم صهیونیستی است که در محوطه البراق مسجد الاقصی به صورت پی در پی ادامه دارد و هدف یهودی سازی آن است.
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۳۱
پایگاه تخصصی مسجد |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید