اخبار

مواظب تحرکات وهابیت در مشهد باشید

مواظب تحرکات وهابیت در مشهد باشید
آیت الله مکارم شیرازی:بتازگی در حاشیه مشهد وهابیون درصدد هستند نفوذ کنند و نقشه‌های خود را در آن منطقه اجرا کنند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به فعالیت‌های انحرافی که وهابیت قصد دارد در حاشیه شهر مشهد انجام دهد، گفت: در این منطقه باید خدمات فرهنگی به صورت ویژه انجام شود تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد.
این مرجع تقلید در دیدار تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که در کنار فقر مادی باید به فقر اخلاقی نیز توجه شود، افزود: در دنیایی زندگی می‌کنیم که رسانه‌های آلوده برای مسلمانان بویژه شیعیان، نقشه‌های شومی در سر دارند و در این خصوص بهترین مکان برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان، مشهد مقدس و آستان قدس رضوی است.
مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم اضافه کرد: تسهیلات موجب تجمع و شور بیشتر زائران برای زیارت می‌شود که در این خصوص ایجاد هتل‌ها و زائرسراهای ارزانقیمت، باعث رفاه حال زائران می‌شود.
آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان این که باید به مسائل حاشیه‌ای مشهد بیش از پیش توجه شود، تصریح کرد: بتازگی در حاشیه مشهد وهابیون درصدد هستند نفوذ کنند و نقشه‌های خود را در آن منطقه اجرا کنند.

بر اساس این گزارش آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید  همچننین در دیدار تولیت آستان گفت: باید لایحه‌ای در شورای شهر مشهد مبنی بر توقف برج سازی در اطراف حرم مطهر رضوی به تصویب برسد.
وی افزود: برج‌هایی که در اطراف حرم مطهر رضوی ساخته شده است از روحانیت حرم می‌کاهد و نباید اجازه برج‌سازی در اطراف حرم مطهر داده شود.
به گفته آیت الله سبحانی، پیشتر مسجد گوهرشاد مرکز علمی برای تدریس دروس حوزوی بود اما امروز بساط درس از آستانه جمع و به نقاط دیگر منتقل شد است.
وی ادامه داد: باید مانند سابق برخی از درس‌های حوزه خراسان به مسجد گوهرشاد برود .

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۱:۴۱

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید