اخبار

روحانیت اثرگذارترین سازمان دینی بین مردم است

روحانیت اثرگذارترین سازمان دینی بین مردم است
دادستان ویژه روحانیت کشور: حفظ جایگاه و صیانت از روحانیت بر عهده خود روحانیت است.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از قدس آنلاین ،حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در آیین تودیع و معارفه دادستان‌های سابق و جدید ویژه روحانیت استان‌های مازندران و گلستان در مجتمع اهل بیت(ع)‌ با اشاره به فعالیت ضد روحانیت شبکه های بیگانه گفت: دل گردانندگان شبکه‌های ضدایرانی برای مردم نمی‌سوزد و آنها به ‌دنبال اهداف خود هستند.
وی با اشاره به اینکه تلاش دشمن برای حذف روحانیت از اسلام  افزود : امروز روحانیت اثرگذارترین سازمان دینی بین مردم می باشند.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خاطر نشان کرد: روحانیت قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به دشمنی‌های بسیار، هنوز مورد محبوبیت مردم است.
دادستان ویژه روحانیت کشور با بیان اینکه روحانیت بالاترین مرجع علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی در بین مردم می باشد، گفت: روحانیت در لبنان، یمن و عراق از اثرگذارترین چهره‌ها هستند.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه روحانیت دشمن‌ ستیز و استکبارستیز مورد توجه مردم است، تصریح کرد: اگر روحانیت در دل‌های مردم قرار دارد به‌ دلیل علم و عمل آنها است که باید از این ارزش صیانت شود.
وی با تاکید بر اینکه امروز حوزه‌های علمیه منشأ، مبدأ و حامی نظام جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: دشمن با توطئه‌ها، فتنه‌ها و با امپراطوری رسانه‌ای سعی می‌کند به نظام اسلامی صدمه وارد کند و روحانیت در این زمینه برای خنثی‌سازی توطئه‌ها وظیفه سنگینی دارد.
تولیت آستان قدس رضوی از روحانیت به‌عنوان دیده‌ بانان مرزهای فرهنگی یاد کرد و گفت: حفظ جایگاه و صیانت از روحانیت بر عهده خود روحانیت است.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه اشاره به اینکه یکی از جلوه‌های معنوی‌سازی انسان زیارت است، تصریح کرد:‌ حفظ هویت دینی و واکسینه انسان سالم از طریق فرهنگ زیارت در جامعه نهادینه می‌شود.
وی اضافه نمود: امام رضا (ع) مخصوص شیعیان نیست و به کل مسلمانان تعلق دارد و از زیارت حرم امام رضا (ع) می‌توان به‌عنوان مصون‌سازی جامعه بهره ‌گیری کرد.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه یک‌ سری افراد وهابی علیه شیعه دهن‌کجی می‌کنند که ما برای آنها ارزشی قائل نیستیم، گفت: اهل سنت د‌لداده به اهل بیت (ع) هستند و دشمن تلاش می ‌کند فریضه زیارت را کمرنگ جلوه دهد.

۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۱۳

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید