اخبار

از ظرفیت مساجد برای مبارزه با دشمن استفاده کنیم

از ظرفیت مساجد برای مبارزه با دشمن استفاده کنیم
آیت الله مکارم شیرازی:باید تبلیغات معنوی و دینی ما بیشتر شود و بدانیم که دشمن در فضاهای مجازی بیکار ننشسته است .

آیت الله مکارم شیرازی:
باید جوانان را به مساجد فراخواند/باید از ظرفیت مساجد در کاهش هجمه های دشمن استفاده کرد
خبرگزاری شبستان: آیت الله مکارم شیرازی بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت مساجد برای گسترش مفاهیم اسلامی تاکید کرد و گفت: باید جوانان را به مسجد فراخوانده و با استفاده از ظرفیت مساجد جلوگیری از هجمه های دشمن ایستادگی کنیم.
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از خبرگزاری شبستان ، آیت الله مکارم شیرازی امروز (5 خرداد) در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم گفت: باید همواره تلاش داشته باشیم تا دستورات الهی مورد توجه و اهتمام قرار گیرد و در گسترش و اطاعت از آن تلاش کنیم.
وی افزود: بی توجهی به دستورات خدای متعال نشانه بی خردی و جهل است، چرا که کدام انسان عاقلی دست به چنین کاری زده و به دنبال معصیت و مسائل دنیوی می رود.
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: باید همواره از این ماه بهره گرفته و در گسترش دستورات الهی بکوشیم و بدانیم که ماه مبارک رمضان ماه نزدکی به خداوند است.
این مرجع تقلید تاکید کرد: ماه مبارک رمضان ماه پاگیزگی و دوری ازهمه لغزش هاست و انسان باید در این ماه روح و جان خود را از آلودگی ها شسته و تطهیر شود.
وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان به عنوان ماه انجام وظایف عنوان شده است و در این ماه باید وظایفی که بر گردن ما هست انجام دهیم تا در این آزمون الهی موفق باشیم.
آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه تجدید بیعت امت مسلمان با اسلام و پیامبر(ص) است گفت: احادیث و روایات فراوانی پیرامون فضیلت این ماه مبارک بیان شده است که باید از آن استفاده کرده و در گسترش معنویت خود بکوشیم.
وی گفت: باید از فرصت باقی مانده ماه شعبان استفاده کرده و به استغفار بپردازیم تا با آمادگی بیشتری وارد ماه مبارک رمضان شویم.
این مرجع تقلید گفت: باید تبلیغات معنوی و دینی ما بیشتر شود و بدانیم که دشمن در فضاهای مجازی بیکار ننشسته و اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده است.
آیت الله مکارم شیرازی افزود: امروزه برنامه های شوم دشمنان بیش از پیش شده است و با همه ابزارها در تلاش هستند به اسلام ضربه بزنند.
وی تاکید کرد: در این عرصه رسانه ها وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید با گسترش تبلیغات مناسب در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.
این مرجع تقلید بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت مساجد برای گسترش مفاهیم اسلامی تاکید کرد و گفت: باید جوانان را به مسجد فراخوانده و با استفاده از ظرفیت مساجد جلوگیری از هجمه های دشمن ایستادگی کنیم.
آیت الله مکارم شیرازی گفت: باید مراقب باشیم که برخی به دنبال هنجارشکنی در این ماه مبارک هستند و عده ای هم با تظاهر بهروزه خواری تلاش می کنند تا با اسلام مقابله کنند که باید جلوی این افراد گرفته شود.

۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۱۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید