اخبار

بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد بمناسبت روز جهانی قدس

بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد بمناسبت روز جهانی قدس
مرکز رسیدگی به امور مساجد طی بیانیه ای از کارگزاران و فعالان مساجد به ویژه ائمه محترم جماعات خواست با برپایی سخنرانی ها و منابر در روز قدس بر مواضع ضد صهیونیستی امام راحل و رهبر معظم انقلاب تاکید ورزند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، متن کامل بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد بمناسبت روز جهانی قدس را می حوانید:

 قدس شریف قبله اول مسلمین و فلسطین سرزمین وحی و پاره تن اسلام ، جزء لاینفک جغرافیای جهان اسلام است . دریغا که در دهه های اخیر زیر چکمه های دژخیمان صهیونیستی و در میان پنجه های خون آلود رژیم غاصب اسرائیل قرار گرفته و هر روز شاهد بی عدالتی و ظلم و ستم مضاعف اشغالگران غاصب نسبت به برادران و خواهران مسلمان مظلوم بوده و هستیم و با اندوه و تأسف ، با گذشت زمان ، حجم جنایات و شرارت هر روز ابعاد وحشیانه تری می یابد . گرچه به حمدا... امروز به برکت بیداری اسلامی و مبارزات بی امان و از خودگذشتگی فرزندان اسلام ، رژیم پلید صهیونیستی در موضع ضعف و اضمحلال قرار دارد.

با گذشت ٣٨ سال از ابتکار راهبردی و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل و تلاش جبهه متحد استکبار برای جلوگیری از جهانی شدن این آرمان و تحمیل سازش و نرمش برابر خواسته‌های رژیم جعلی صهیونیستی را با ناکامی و شکست‌های انکارناپذیری مواجه ساخته است.

گفتمان انقلاب اسلامی و نفوذ پیام های دشمن شناسی و استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم و تاختن بر ظالم از ایران اسلامی به سایر ممالک اسلامی، ظهور مکتب مقاومت در منطقه را رقم زد و با عملیاتی کردن ایده های راهبردی خود از حوزه ذهن به عرصه عمل و قدرت نمایی بر روی زمین، اسباب هراس و وحشت سردمداران سلطه و صهیونیسم بین المللی را فراهم ساخته است و آنان را وادار به انفعال و طراحی سناریوهای خباثت آمیز و جنایت کارانه در جلوگیری از گسترش دامنه تأثیر گذار مکتب و منطق مقاومت با راه اندازی جنگ های نیابتی و فتنه های تروریستی در سرزمین های اسلامی کرده است.

روز جهانی قدس هر سال با راهپیمایی میلیونی اعتراض آمیز امت اسلام و آزادی خواهان عالم در ایران و اقصی نقاط جهان ، همراه با طنین ، تکبیر و فریاد توفنده و پرخروش " مرگ بر آمریکا " و" مرگ بر اسرائیل " و ابراز خشم و انزجار نسبت به سیاست های ضد انسانی و استکباری شیطان بزرگ (آمریکای جهان خوار) و تنفر از جنایات صهیونیسم بین الملل و اسرائیل غاصب برگزار میگردد و با تأکید و حمایت همه جانبه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هر سال باشکوه تر از همیشه ادامه می یابد ، نمادی از تقابل مستضعفین زیر سلطه با مستکبرین سفاک و رویارویی همه اسلام با تمام کفر ، شرک و نفاق است . روز قدس ، روز سر دادن فریاد اعتراض بر سر گردن کشان خون آشام و راهپیمایی روز جهانی قدس ، اعلان برائت از سردمداران تباهی و تروریسم دولتی است .

امروز سرزمین های اشغالی به یک محیط شکننده امنیتی تبدیل شده است و امنیت سازی برای اشغالگران و غاصبان سرزمین قدس نه تنها در دایره اراده و مدیریت رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آن نیست بلکه در مصاف با معادله ای قرار گرفته است که رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و دیگر بلاد اسلامی در آن قدرت نمایی و نقش آفرینی می کنند.

مرکز رسیدگی به امور مساجد ضمن دعوت از جمیع آحاد ملت رشید ایران اسلامی به منظور حضور در راهپیمایی روز قدس و نماز دشمن شکن جمعه، از کارگزاران و فعالان مساجد به ویژه ائمه محترم جماعات میخواهد که با برپایی سخنرانی ها و منابر، بر مواضع ضد صهیونیستی امام راحل و رهبر معظم انقلاب ، حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی) تاکید ورزند و با روشن سازی افکار عمومی نسبت به اهمیت حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی سرنوشت ساز و شرکت در نماز دشمن شکن جمعه و برشمردن ثمرات و نتایج ارزشمند راهپیمایی اعتراض آمیز روز جهانی قدس ، اعمال خشن و وحشیانه اسرائیل غاصب را در جای جای فلسطین به ویژه در غزه و نیز سیاست خصمانه حامیان اشغالگران قدس شریف به ویژه شیطان بزرگ (آمریکای جنایتکار) را بازگو و به پیامد های اسفبار رفتار ضد اسلامی و انسانی اسرائیل خون خوار در ابعاد سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی آن نیز بپردازند .

امید است که سایر ملل مسلمان نیز با تأسی و پیروی از ولی امر مسلمین به طور همزمان راهپیمایی این روز را به طور باشکوهی که بیانگر عظمت اسلام و مسلمین و ذلت دشمنان آنان باشد ، برگزار نمایند .

 
 

۹ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۱۸

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید