اخبار

آینده مسجد ولی عصر (عج) همچنان مبهم است

آینده مسجد ولی عصر (عج) همچنان مبهم است
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران : آینده مسجد ولی عصر (عج) همچنان مبهم است و مشخص نیست چه زمانی ساخت این مسجد به اتمام می رسد.
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از خبرگزاری میزان ،حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی،رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: معماری که وظیفه ساخت مسجد چهار راه ولی عصر (عج) را بر عهده داشت، مدعی است که این مسجد را به سبک مدرن ساخته است.
وی افزود: ساخت مسجد به سبک مدرن برای اعضای شورای شهر تهران قابل قبول نیست و بدون شک هر مسجدی که در شهر ساخته می شود باید بر مبنای اصول مشخصی باشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تمام مساجد پایتخت باید بر مبنای معماری ایرانی – اسلامی ساخته شوند خاطرنشان کرد: معتقد هستیم معماری تمام مساجد پایتخت باید ایرانی – اسلامی بوده و نوع دیگر معماری در ساخت مساجد برای ما قابل قبول نیست.
حجت الاسلام ناصحی در پاسخ به این پرسش که کار ساخت مسجد ولی عصر واقع در چهارراه ولی عصر (عج) چه زمانی به اتمام خواهد رسید؟ اظهارکرد: آینده این مسجد مبهم بوده و همچنان مشخص نیست که ساخت این مسجد به سبک ایرانی و اسلامی چه زمانی به اتمام خواهد رسید.
وی با اشاره به اعتراضات مکرر اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ساخت مسجد به سبک مدرن تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران طی مدت زمان اخیر دائم به موضوع ساخت مسجد به سبک مدرن در چهار راه ولی عصر(عج) اعتراض کرده و اجازه ساخت چنین مسجدی در هیچ کجای شهر را نمی دهند.
۳۰ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۴۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید