اخبار

مساجد موظف به استفاده بهینه از ظرفیت دهه کرامت هستند

مساجد موظف به استفاده بهینه از ظرفیت دهه کرامت  هستند
حجت الاسلام رضازاده: «اردوی زیارتی-سیاحتی قم» را به مناسبت دهه کرامت برگزار خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد ، حجت‌الاسلام و المسلمین رضازاده خویی امام جماعت  مسجد امام حسن مجتبی (ع) در گفت و گو با خبرگزاری شبستان گفت :  «اردوی زیارتی-سیاحتی قم» را به مناسبت دهه کرامت برگزار خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضازاده خویی افزود: مساجد موظف به برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از فرصت و ظرفیت دهه کرامت با هدف آشنایی بیشتر مردم با آموزه‌ها و دستورات امام رضا (ع) و تاریخ زندگانی پر برکت حضرت معصومه (س) و احمد بن موسی الکاظم (ع) هستند.
وی گفت: مسجد امام حسن مجتبی (ع)، ویژه برنامه‌هایی برای دهه کرامت برنامه‌ریزی کرده است تا مردم با سه شخصیت برجسته تاریخ اسلام آشناتر شوند.
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: این مسجد «اردوی خانوادگی زیارتی-سیاحتی قم و ساروق» را 14 و 15 مردادماه به مناسبت دهه کرامت برگزار خواهد کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضازاده خویی اضافه کرد: هزینه ثبت نام این اردو بین 35 تا 50 هزار تومان است؛ ضمنا برای پنج تن از ماموران نیروی انتظامی و برخی طلاب و مبلغین، رایگان است.
امام جماعت مسجد امام حسن  گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33100184 تماس بگیرند یا به دفتر پایگاه مقاومت بسیج مراجعه کنند.
یادآور می شود؛ فاصله بین ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت ثامن الائمه (ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده که مقارن است با جشن‌ها و آیین‌های شادباش در سراسر ایران به یمن قدوم موالید نورانی این دهه.
۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید