اخبار

ویژه‌نامه الکترونیکی «هفته دفاع مقدس» منتشر شد

ویژه‌نامه الکترونیکی «هفته دفاع مقدس» منتشر شد
هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت حماسه‌های ماندگار و دلاورمردانه امت مسلمان ایران در جنگ تحمیلی، پایگاه تخصصی مسجد ویژه‌نامه الکترونیکی «هفته دفاع مقدس» را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، این ویژه‌نامه که به همت تیم تولید فنی پایگاه تخصصی مسجد تولید شده است، دارای ۶ بخش نرم‌افزار تلفن‌همراه، فیلم، صوت، کتاب، عکس و متن است و از طریق بخش ویژه‌نامه‌ها در این پایگاه قابل دسترسی است.

در بخش نرم‌افزار تلفن همراه، دو نرم‌افزار آشنایی با دفاع مقدس و روزشمار دفاع مقدس با پلت‌فرم اندروید در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است و در بخش فیلم ۶ کلیپ با مضامین دفاع مقدس و گرامیداشت مقام شهداء به نمایش گذاشته شده است. هم‌چنین در بخش صوت نیز مداحی‌ها و سرودهای ماندگار و خاطره‌انگیز دفاع مقدس در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در بخش کتاب ۶ عنوان کتاب از خاطرات دفاع مقدس و فرماندهان شهید با فرمت PDF قابل دریافت است و در بخش عکس نیز آلبوم تصویری و گرافیکی با مضامین شهداء و مقاومت به نمایش گذاشته شده است. در بخش متن نیز مقالات و گزارش‌هایی با موضوعات معارف و دانش دفاع مقدس قابل مطالعه است.

بنابر این گزارش ویژه‌نامه الکترونیکی «هفته دفاع مقدس» پایگاه تخصصی مسجد از طریق نشانی اینترنتی www.masjed.ir/fa/news/27371 در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید