اخبار

عزای حسینی در «مسجد حسینی»

عزای حسینی در «مسجد حسینی»
پایگاه تخصصی مسجد به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و به‌منظور اطلاع‌رسانی جلوه‌های عزاداری مساجد در عزای حسینی، صفحه ویژه «مسجد حسینی» را راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، این صفحه که به همت تیم تولید فنی پایگاه تخصصی مسجد راه‌اندازی شده است، دارای بخش‌های متنوعی از جمله نمونه فیش سخنرانی، بسته صوتی شامل سخنرانی‌های محرم ۹۴، بسته نرم‌افزاری، کتب عاشورایی، کلیپ‌ها و تصاویر عاشورایی، مداحی و گریزها و روضه‌های عاشورایی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مساجد استان تهران در عزای حسینی است.

از بخش‌های ویژه این صفحه بخش نمونه فیش‌های سخنرانی است که نمونه فیش‌های منبر سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ به‌همراه کتاب تفکر انقلابی از عاشورا تا انقلاب اسلامی به‌عنوان نمونه فیش منبر سال ۱۳۹۵ در آن منتشر شده است.

هم‌چنین در این صفحه برنامه عزاداری مساجد تهران در دهه اول محرم در اختیار عزاداری سیدالشهداء(ع) قرار گرفته است که در طول دهه اول محرم نیز برورسانی شده و برنامه‌های این مساجد توسط تیم خبری پایگاه تخصصی مسجد پوشش داده خواهد شد. شایان ذکر است انتشار مقالات، پژوهش‌ها و گفت‌وگوهای تخصصی با کارشناسان مذهبی و ائمه جماعات مساجد نیز در این بخش منتشر خواهد شد.

پخش زنده از حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) نیز از دیگر بخش‌های صفحه ویژ «مسجد حسینی» است.

به‌گزارش پایگاه تخصصی مسجد علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی www.masjed.ir/fa/hoseinie به صفحه ویژه «مسجد حسینی» دسترسی پیدا کنند.

 

۱۱ مهر ۱۳۹۵ ۱۵:۴۸

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید