اخبار

نخستین سوگواره «مسجد حسینی» برگزار می‌شود

نخستین سوگواره «مسجد حسینی» برگزار می‌شود
پایگاه تخصصی مسجد هم‌زمان با ایام عزاداری سید سالار شهیدان امام حسین(ع) نخستین سوگواره «مسجد حسینی؛جلوه‌های عزاداری مساجد در عزای حسینی» را در بخش‌های عکس و فیلم برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد نخستین سوگواره «مسجد حسینی» در بخش عکس در شاخه‌های عکاسی با تلفن همراه، عکاسی با دوربین دیجیتال و مجموعه عکس و در بخش فیلم در شاخه‌های کلیپ‌های تلفن همراه و فیلم‌های یک دقیقه به همت پایگاه تخصصی مسجد وابسته به معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را با موضوع جلوه‌های عزاداری مساجد در این سوگواره شرکت دهند.

بنابر این گزارش ارسال آثار صرفاً از طریق درگاه اینترنتی سوگواره به نشانی www.masjed.ir/fa/announcement امکان‌پذیر خواهد بود و هریک از شرکت‌کنندگان می‌توانند ۴ اثر را در بخش‌های مختلف فیلم و عکس شرکت دهند. هم‌چنین مهلت ارسال آثار تا ٦ آذر ماه سال ۱۳۹۵ خواهد بود و نتایج داوری در ایام پایانی ماه صفر اعلام خواهد شد.

مهدی غنی‌یاری مدیر پایگاه تخصصی مسجد در این رابطه گفت: این سوگواره در راستای تاکید بر عزاداری امام حسین(ع) در خانه خدا برگزار می‌شود و ما به دنبال آن هستیم تا با استفاده از توان‌مندی‌های هنری و فرهنگی جوانان به احیای جایگاه محوری مساجد در امورات جامعه و به‌ویژه اعمال دینی بپردازیم.

وی با بیان اینکه موضوع قیام کربلا، موضوع انسانیت و ارزش‌های انسانی است ادامه داد: رویکرد این سوگواره استفاده از هنر در بیان مفاهیم دینی و ارزش‌های اسلامی است و باید در نظر داشته باشیم زمانی که حرف از امام حسین(ع) به میان می‌آید، تمام اقشار جامعه متحد می‌شوند و در خدمت به این امام بزرگوار گوی سبقت را از هم می‌ربایند که چه زیباتر است این خدمت در خانه خدا صورت بگیرد.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۳۴۶۹۴۲ داخلی ۲۷۵ و ۲۷۶ و شماره تلفن همراه ٠٩٢٢٤٩٦٧٢٨١ تماس حاصل نمایند.

۱۷ مهر ۱۳۹۵ ۰۹:۰۹

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید