اخبار

برایم دعا کنید تا آخر عمرم بتوانم به نمازگزاران خدمت کنم

برایم دعا کنید تا آخر عمرم بتوانم به نمازگزاران خدمت کنم
خادم برگزیده «نخستین همایش تجلیل از برترین خدام مساجد» گفت: در طی این سالیان خدمت در خانه خدا خاطرات شیرین و تلخی برایم اتفاق افتاده است اما مسجد برای زندگیم برکات فراوانی داشته است.

پایگاه تخصصی مسجد پس از برگزاری نخستین همایش تجلیل از خادمین برتر مساجد فعال در برنامه‌های علمی و آموزشی مرکز رسیدگی به امور مساجد، به گفت‌وگو با خدام برتر این همایش نشسته است تا ضمن معرفی بیشتر آنان، نقش و جایگاه خدمت‌گذاری در مسجد را بررسی کند. آن‌چه در ادامه می‌آید حاصل گفت‌وگو با سید جواد حسینی از برگزیدگان این همایش و خادم مسجد بقیه الاعظم(عج) منطقه 5 است.

حسینی با بیان اینکه 15سال سابقه خادمی در دو مسجد بقیه الاعظم(عج) و فاطمه الزهرا(س)را دارم، گفت برای کار آمدم به تهران که توسط یکی از اقوام به امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا(س) معرفی شدم و تا الان در خدمت نمازگزاران مسجد بودم.

وی در خصوص چرایی انتخابش به عنوان خادم برتر گفت: با شرکت در دوره‌های آموزشی کرامت و دوره های مهارتی از جمله بهداشت و ایمنی که از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد توانستم حائز بیشترین امتیاز نسبت به همکاران خود شوم و به عنوان خادم برتر معرفی شدم.

خادم برتر مرکز رسیدگی به امور مساجد برکات خادمی مسجد را اینگونه برشمرد: خانواده بنده به صورت دائم و همیشگی در مسجد بقیه الله الاعظم(عج) به همین موجب تربیت فرزندان در محیط مسجد شکل گرفته است که این خود آثار قابل توجهی دررفتار و کردار فرزندانم داشته است به عبارتی فرزندانم مسجدی تربیت شده اند.

وی افزود: به لطف خداوند در این مدت 15 ساله خادمی مسجد فرصتی برای خانواده بنده مهیا شد که بتوانیم خانوادگی در طول این سالیان به نمازگزاران خانه خدا خدمت کنیم.

خادم برگزیده نخستین همایش تجلیل از خدام برتر خاطر نشان کرد: در طی این سالیان خدمت در خانه خدا خاطرات شیرین و تلخی برایم اتفاق افتاده است اما مسجد برای زندگیم برکاتی داشته است که  از شما میخواهم برایم دعا کنید تا انتها عمرم بتوانم به نمازگراران خانه خدا خدمت کنم.

۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید