اخبار

تجلیل از 313 مادر شهید با اهدای شاخه گل.(خبرگزاری بسیج.92/02/11)

پایگاه بسیج مسجد الاقصی تهرانپارس تهران، در ابتکاری جالب، با حضور در خانه 313 شهید این منطقه، از مادران این شهدا با اهدای چند شاخه گل تجلیل می کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بسیجیان در این طرح که قرار است روزهای سه شنبه و چهارشنبه به مناسبت سالروز ولادت دخت نبی اکرم فاطمه زهرا(س)اجرا شود، در قالب چند گروه به طور سرزده در جمع خانواده های معظم شهدا حضور یافته و به پاس خدمات و فداکاری های مادران شهدا با اهدای لوح یادبود و چند شاخه گل تجلیل به عمل می آورند.

جانشین فرمانده پایگاه بسیج مسجد الاقصی در این باره  گفت: این طرح با عنوان ˈمادران آسمانیˈبه مدت چهار سال است که اجرا می شود و هدف آن تقدیر از مادران شهدا و تقدیم تحفه ای به آنها به نیابت از فرزندانشان در سالروز بزرگداشت مقام و منزلت زن است.

ˈمحمد شیخˈ با بیان اینکه این طرح برای چهارمین بار است که اجرا می شود، افزود: طی سه سال گذشته از 350 نفر تجلیل شد، این در حالی است که کمک های مردمی و خیرین نیز در این راستا قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه ایده نامگذاری این طرح برای نخستین بار از سوی این پایگاه ارائه شده است، اظهار داشت: این پایگاه مفتخر است که با برگزاری برنامه هایی نظیر این طرح، نمایشگاه و یادواره شهدا سهمی هرچند کوچک در زنده نگهداشتن یاد و خاطره این عزیزان دارد.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۰۰
خبرگزاری بسیج |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید