اخبار

بیانیه روز سیزده آبان 92 مرکز رسیدگی به امور مساجد

 

باسمه تعالی

  سیزده آبان، یاد آور حوادث مهمی است که هر یک در تاریخ مبارزات ضد استکباری ملت بزرگ ومسلمان ایران نقش به سزایی داشته است. از سیزده آبان 43 که رژیم استبدادی ستمشاهی در تبعیت از آمریکای جهانخوار، رهبر آزاده و مرجع انقلابی ملت را که به کاپیتولاسیون ظالمانه اعتراض کرده بود، تبعید کرد، تا سیزده آبان 57 که دانش آموزان انقلابی به فرمان رژیم آمریکایی پهلوی به خون نشستند و سرانجام سیزده آبان 57 که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، با تسخیر لانه جاسوسی استکبار از یک ربع قرن جنایات رژیم استکباری آمریکا انتقام گرفتند. سه واقعه مهم که هر کدام، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند و نقطه پیوند هر سه حادثه، مواجهه ملت قهرمان با آمریکای جهانخوار است.

سیزده آبان هر سال، فصل تجدید بصیرت انقلابی و ابلاغ پیام رسای ملت ایران در مبارزه همیشگی و دائمی با استکبار جهانی و صهیونیزم پلیداست.

  سیزده آبان امسال در شرایطی برگزار می شود که دشمن شماره یک ملت مسلمان ایران- آمریکای جهانخوار برای گریز از مخمصه ی سیاست های ناشیانه بین المللی خود در خاورمیانه و جهان، در صدد تشدید فشارهای اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی بر علیه محور مقاومت اسلامی- ایران عزیز است. استکبار، با راهبرد همیشگی تهدید و تطمیع، از یک سو دم از گفتگو و مذاکره می زدند و از دیگر سو بر اقدامات خود در تشدید تحریم های ظالمانه و غیر انسانی اش می افزاید.

   "نرمش قهرمانانه" مطرح شده از سوی رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی (دامت برکاته)، در شرایط کنونی، تدبیر خردمندانه ای است که با نفی تنش زایی های بیهوده و سازش کاری های منفعلانه، افق جدیدی را در دیپلماسی ایران اسلامی بر مبنای عزت و حکمت و مصلحت می گشاید و فرصت های جدیدی را برای اتمام حجت ملت ایران در تنویر افکار عمومی داخلی و بین المللی پدید می آورد.

  ائمه ی جماعات مساجد استان تهران با درک هوشمندانه شرایط کنونی، به پیروی از مقتدای خود، ضمن حمایت از تلاش های دستگاه دیپلماسی کشور و دولت محترم، از آنان می خواهد با کیاست و هوشمندی ای که لازمه نبرد دیپلماتیک ملت انقلابی ایران است، با حرکت در چهار چوب های ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(دامت برکاته)، حق مسلم ملت ایران را در مذاکرات هسته ای استیفا نمایند.

  ما بر این باوریم که شرکت پر شکوه و شور انگیز اقشار مختلف ملت، به ویژه دانش آموزان و دانشجویان و طلاب، در راهپیمایی سیزده آبان امسال، پشتوانه قوی و مستحکمی را برای دستگاه دیپلماسی ایران اسلامی در عرصه بین المللی خواهد ساخت.

  از این رو، از همه مردم انقلابی استان تهران، به ویژه قاطبه ی طلاب و فضلاء و روحانیت معظم، به ویژه ائمه ی جماعات بزرگوارمساجد استان دعوت می کنیم، تا با شرکت در راهپیمایی تهران و سایر شهرستان ها، بار دیگر با صدای رسا و توفنده ی "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، برگ زرین دیگری بر دفتر حضور حماسی و انقلابی ملت ایران بیفزایند.

  فرا رسیدن ماه حماسه و ایثار و شهادت و آکنده شدن فضای دل ها و جان ها از عشق و محبت حسینی، مارا به همایشی بزرگ و دشمن سوز فرا می خواند، تظاهرات امسال سیزده آبان با شعار جاودانه "هیهات منا الذله"، تجلی دیگری از پرتو همیشه جاوید "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" خواهد بود.

                                                                                                                                                                                              انشاء الله

                                                                                                                                                                             مرکز رسیدگی به امور مساجد

۱۲ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۴۵
مرکز رسیدگی به امور مساجد |

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید