سه شنبه / ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۵:۲۹
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۱۱۹۷۷
گزارشگر : عطا اسماعیلی

ویژه نامه چند رسانه ای سالگرد رحلت حضرت روح الله(ره)/ ما زنده از دم مسیحایی توایم

هر چه از خرداد 68 می گذرد دلهای داغدار از غم هجران آن عزیز یگانه، اندوهناک تر و سرشک نهفته در دیده عاشقان دلباخته او بر دامن بستر دریای گهر جاری تر می گردد.

تو را انگار خدا فرستاده بود که حیرت خلایق را دامن بزنی و اللّه اکبر آنها را برانگیزی!

حیرانیم که چگونه در یک وجود می تواند شهامت و محبت، صلابت و مهر، زهد و جهاد، عرفان و سیاست، عشق و کیاست تجلّی کند. در حیرتیم که چگونه یک نفر با دست خالی و تنها با نیروی ایمان می تواند حکومتی محکم و پولادین را با همه اطلاعات و امنیت و سلاح و تبلیغاتش متلاشی کند و نظام نوی را بنیان نهد.

متحیریم که چگونه یک انسان می تواند دستی بر سر یتیمان و مستضعفان داشته باشد و با دست دیگر پایه های تخت ابرقدرت ها را بلرزاند.

... و ما هم چنان غرق دریای حیرتیم که تو از کجا آمده بودی؟ چگونه چندی بر خاک دوام آوردی؟ و اکنون تو را خدا در کجا همسایه خویش کرده است؟

 

برو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پستبرو به آخرین پست

                       


تگ متن خاطرات اخلاقی از زندگی امام خمینی (ره)
تگ متنامام خمینى(ره) و مبانى فکرى حکومت اسلامى
تگ متنامام خمینی (ره) و نهضت احیا دینی
تگ متنمردم‌داری در رهبری امام خمینی (ره)
تگ متنامام خمینی (ره) که بود و چه کرد؟
تگ متنامام خمینى(ره) در محضر معصومان (ع)
تگ متنخاطرات حاج احمد آقا از امام (ره)
تگ متننگاهی به زندگی پربرکت امام خمینی(ره)
https://www.masjed.ir/u/2dE

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: