چهارشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۰
سرویس : ناحیه شهید بهشتی
کد خبر : ۲۷۷۴۲
گزارشگر : کرمانی شهید بهشتی
بازدید از مسجد باب الحوائج

بازدید مدیر ناحیه شهید بهشتی و فرمانده بسیج ناحیه کربلا از مسجد باب الحوائج

تخصیص دفتر بسیج خواهران جهت مسجد باب الحوائج

به گزارش روابط عمومی ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد مدیر ناحیه شهید بهشتی حجت الاسلام و المسلمین کرمانی به همراه فرمانده بسیج ناحیه کربلا آقای سرهنگ تیموری از مسجد باب الحوائج خیابان سراج بازدید نمودند.

در ابتدای جلسه فرمانده بسیج خواهران مسجد  برخی از مشکلات بسیج خواهران را بیان نمودند که مهمترین آن عدم تفکیک دفتر بسیج خواهران از بسیج برادران بود در ادامه حجت الاسلام و المسلمین کرمانی ضمن تشکر از زحمات امام جماعت مسجد حجت الاسلام ساعی اعلام نمودند محله قنات کوثر دارای جمعیتی بالغ بر بیست هزار نفر می باشد که متاسفانه با توجه به تعریف امور مساجد مبنی بر نیاز هر هزار نفر به یک مسجد این محل فقط دارای سه مسجد می باشد که این وظیفه ائمه جماعات این سه مسجد را بسیار سخت نموده چرا که باید دغدغه تمامی عزیزانی که هم و غم کار فرهنگی در مسجد دارند را برطرف نماییم و تمام امکانات و ابزار مسجد را در اختیار ایشان قرار داده و خود ائمه جماعات نیز از لحاظ فکری کمک نمایند و بر عملکرد آن ها نظارت داشته باشند .

حجت الاسلام  و المسلمین کرمانی با تاکید بر حفظ مردمی بودن مساجد ، باید از تمامی پتانسیل های مردمی استفاده کرد به طور مثال جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی برباز بودن درب مساجد از قبل از نماز ظهر تا بعد از نماز مغرب و عشاء می توان از خود نمازگزارن به صورت خادم افتخاری استفاده نمود . ایشان در ادامه ، باز بودن درب مساجد به روی فعالان فرهنگی را یکی از ضروریات حال حاضر جامعه جهت مقابله با ناتوی فرهنگی دانستند .

در پایان مدیر ناحیه شهید بهشتی در خصوص وضعیت مسجد باب الحوائج اعلام داشتند الحمدالله مسجد با تدبیر امام جماعت مشکل خاصی نداشته ولی شایسته است مکانی مجزا جهت بسیج خواهران اختصاص یابد.


ناحیه شهید بهشتی
https://www.masjed.ir/u/3Em

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری