سه شنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۴
سرویس : ناحیه شهید بهشتی
کد خبر : ۲۷۷۸۳
گزارشگر : کرمانی شهید بهشتی
در بازدید از مسجد موسی بن جعفر

خدمت به مساجد لطفی است از جانب خداوندمتعال که به خادمان مسجد اعطا گردیده

دیدار حجت الاسلام و المسلمین کرمانی و سرهنگ تیموری از مسجد موسی بن جعفر علیه السلام

به گزارش روابط عمومی ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد ، در ادامه سلسله دیدارهای مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد و فرمانده بسیج ناحیه کربلا از مساجد تحت پوشش از مسجد موسی بن جعفر علیه السلام بازدید نموده و از نزدیک در جریان مشکلات و نیازهای مسجد قرار گرفتند.

در ابتدای جلسه امام جماعت مسجد گزارشی از فعالیت های مسجد و روند ساخت مسجد از ابتدا تا به حال را شرح دادند. پس از صحبت های حجت الاسلام روحانی نیا ، فرمانده بسیج ناحیه کربلا سرهنگ تیموری اعلام نمودند در دیداری که سه سال قبل از مسجد داشته اند بنا بوده مکانی جهت بسیج خواهران اختصاص داده شود که متاسفانه هنوز این امر محقق نگردیده و انشالله با مساعدت امام جماعت و دست اندرکاران مسجد این موضوع هر چه سریعتر صورت پذیرد .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین کرمانی مدیر ناحیه شهید بهشتی ضمن عرض تشکر از زحمات و خدمات امام جماعت مسجد حجت الاسلام روحانی نیا سخنانی در باب فضیلت خدمت به مسجد را ایراد نمودند. حجت الاسلام و المسلمین کرمانی خدمت به مسجد را یکی از با فضیلت ترین اعمال دانستند که قابل قیاس با هیچ چیز در این عالم هستی نمی باشد و آن را لطف خداوند متعال دانست که شامل حال خادمان و خدمتگزاران به مسجد گردیده و بیان داشتند در مسجد برترین واجب خداوند متعال که نماز می باشد توسط برترین خلق خداوند که نمازگزاران می باشند اقامه می گردد و وظیفه ما خادمان مسجد برخورد با خلق خوش و رویی گشاده از بهترین خلق خداوند است . ایشان در ادامه بسیج را بازوانی قدرتمند برای ائمه جماعات جهت پیشبرد و انجام هر چه بهتر امور فرهنگی ، تبلیغی و جذب هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به مسجد دانستند و گفتند باید تمام توان خود را جهت کمک به این عزیزان به کار ببندیم ..

ناحیه شهید بهشتی
https://www.masjed.ir/u/32O

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری