دوشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۳
سرویس : ناحیه مصطفی خمینی
کد خبر : ۲۷۸۳۹
گزارشگر : اصغری سعید علی اصغری
شورای محله

ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) میزبان شورای محله

آخرین جلسه شورای محله امام موسی کاظم(ع) در سال 1395برگزار شد.

به گزارش گزارشگر ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)،آخرین جلسه شورای محله امام موسی کاظم(ع) عصر یکشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین اصغری مدیر ناحیه و اعضای شورای محله مذکور با موضوع " نقد و بررسی فعالیتهای ناحیه و شوراهای محلات و بیلان کاری سال جاری " در ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اصغری در این جلسه با ارائه بیلان کاری ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) خاطرنشان کرد،در طول 2 سال گذشته تلاش کردیم تا وضعیت اقامه نماز جماعت صبح در مساجد به الگوی مسجد طراز اسلامی نزدیک شود و از این لحاظ در شرایط خوبی هستیم بطوریکه در بیش از نیمی از مساجد تحت پوشش ناحیه نماز صبح اقامه می شود.وی در ادامه افزود،تشکیل جلسات شورای محلات در هم اندیشی و دریافت نظرات ائمه جماعات مساجد بسیار مفید فایده است و ناحیه را در شناخت مشکلات مساجد و برنامه ریزی برای رفع آنها یاری میرساند.

مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) تشکیل جلسات شورای فرهنگی در مساجد را سبب همدلی و اتحاد کارگزارن مساجد دانست و خواستار اهتمام ائمه جماعات مساجد در زمینه تشکیل شورای فرهنگی و برگزاری جلسات مربوط به آن شد.

ائمه جماعات حاضر در جلسه شورای محله امام موسی کاظم(ع) نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود در خصوص فعالیت ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) و روند جلسات شورای محلات در سال جاری را با مدیر ناحیه مذکور در میان گذاشتند.

در پایان جلسه خلاصه ای از مباحث مطرح شده در جلسات شورای محلات مساجد ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) در سال جاری و همچنین تقویم جلسات شورای محلات سال آتی در اختیار حضار در جلسه قرار گرفت و از تعدادی از ائمه جماعات فعال در شورای محله امام موسی کاظم(ع) با تقدیم هدایایی تقدیر بعمل آمد.

 

 

ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)
https://www.masjed.ir/u/3bA

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن