شنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۶
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۷۹۸۰
گزارشگر : وحید پورتجریشی

مردم یمن در محکومیت جنایت های آل سعود تظاهرت کردند

مردم یمن با برگزاری تظاهرت گسترده در صنعا،تدوام تجاوز و محاصره همه جانبه این کشور از سوی عربستان در سایه سکوت جامعه جهانی را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، هزاران یمنی با حضور در منطقه «باب الیمن» صنعا، با شعار «محاصره، حصر و قطع حقوق، موجب گرسنگی در یمن است» در این تظاهرات شرکت کردند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات، جنایت های عربستان و هم پیمانان این کشور در یمن را محکوم و اعلام کردند که سازمان ملل متحد مسئول قانونی و انسانی گرسنگی مردم یمن و جنایت های عربستان است.
شرکت کنندگان در این تظاهرات در پایان با صدور بیانیه ای گفتند: تجاوز به یمن و جنایت هایی که متجاوزان مرتکب شدند، مردم یمن را بیشتر به جبهه های جنگ روانه خواهد کرد.
تظاهر کنندگان در این بیانیه خواستار محاکمه عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن شدند و از کشورهای جهان خواستند تا با فشار به ائتلاف تحت رهبری عربستان، حملات به یمن متوقف شود.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرده است. 
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 10 هزار یمنی، زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر، آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
https://www.masjed.ir/u/2Yr

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: