شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۲:۳۴
سرویس : ناحیه شهید مطهری
کد خبر : ۲۸۲۱۸
گزارشگر : میرشاه ولد مطهری
همایش ائمه جماعات ناحیه شهید مطهری (ره) و شهید باهنر (ره)

همایش ائمه جماعات ناحیه شهید مطهری (ره) و شهید باهنر (ره) در مسجد جامع شهرک قدس برگزار شد .

ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سال گذشته به مناسبت روز جهانی مسجد را مانیفست و سند بالا دستی مرکز در اجرای ماموریت های محوله دانستند .

به گزارش روابط عمومی ناحیه شهید مطهری (ره) ، مرکز رسیدگی به امور مساجد ، اولین همایش منطقه ای ائمه جماعات تهران  روز پنجشنبه 31 فروردین با حضور ائمه جماعات مساجد نواحی شهید مطهری (ره) و شهید باهنر (ره) در مسجد جامع شهرک قدس برگزار شد .

در ابتدای این همایش که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ، ریاست محترم مرکز برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین کرمی معاون فرهنگی اجتماعی مرکز ، به ارائه یک گزارش مبسوط از اقدامات فرهنگی ، آموزشی و اداری صورت گرفته در دوره اول ریاست حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری پرداختند و در ادامه مراسم ریاست محترم مرکز فرصت خدمت در مسجد را بزرگترین لطف الهی به خود دانستند و از حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تمدید حکم 5 ساله خود تشکر نمودند . ایشان در ادامه به بیان سیاست گذاری و اهداف میان مدت و بلند مدت مرکز در 5 سال دوم پرداخت و بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در سال گذشته به مناسبت روز جهانی مسجد را مانیفست و سند بالا دستی مرکز در اجرای ماموریت های محوله دانست . 

در این ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین میر شاه ولد ضمن عرض خیر مقدم به ریاست مرکز و ائمه جماعات ، آمادگی ائمه جماعات برای تحقق شعار سال مرکز رسیدگی به امور مساجد و اجرای تصمیمات مرکز را به ریاست مرکز اعلام نمودند .

 همچنین در پایان جلسه یک بسته فرهنگی با محتوای سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در دیدار با ائمه جماعات تهران به حاضرین اهدا شد .









https://www.masjed.ir/u/2h7

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری