شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۶
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۸۲۲۰
گزارشگر : وحید پورتجریشی

آغاز دور جدید فعالیتهای انقلابیون بحرینی درحمایت از شیخ عیسی قاسم

با نزدیک شدن به جلسه دادگاه آیت الله عیسی قاسم دور جدید فعالیتهای میدانی و مجازی انقلابیون بحرینی در داخل و خارج از این کشور از امشب کلید می خورد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از پایگاه خبری البحرین الیوم، با نزدیک شدن به جلسه دادگاه آیت الله عیسی قاسم دور جدید فعالیتهای میدانی و مجازی انقلابیون بحرینی در داخل و خارج از این کشور از امشب کلید می خورد. 

گروه های مردمی و انقلابی با نشر بیانیه ها و  اعلامیه هایی همگان را برای شرکت در راهپیمایی ها، تجمعات، محافل مذهبی و فرهنگی در اعلام حمایت مطلق از مرجعیت شیعیان و رهبر انقلاب بحرین آیت الله عیسی قاسم دعوت نموده و یک کمپین مجازی با هشتگ (الجریمة_الکبری) کلید زده اند؛ کمپینی که تا روز برگزاری دادگاه ادامه خواهد یافت. 

در همین حین نیروهای امنیتی بحرین با ادامه محاصره منطقه الدراز امروز نیز برپایی نماز جمعه در منطقه محل سکونت آیت الله عیسی قاسم را توقیف نموده و توقیف نماز جمعه وارد یازدهمین ماه خود گشت.

همچنین دادستانی با صدور احضاریه هایی برای 12 تن از وکلا، روزنامه نگاران و  فعالین حقوقی و سیاسی بحرین برای حضور در دادگاه در اوایل هفته آینده جو کشور را بیش از پیش امنیتی نموده و به دنبال کور کردن کلام منتقدین و معارضین خود است. در بین احضار شدگان به دادگاه نام محمد التاجر، وکیل برجسته بحرینی، ابراهیم شریف، رئیس پیشین جمعیت دموکراتیک وعد و همسرش فریده غلوم به چشم می خورد.  همچنین  فاطمة الحلواجی، إیناس عون، ابتسام الصایغ، أحمد الصفار،  عبدالنبی العکری، زینب خمیس و فیصل هیات و ... از جمله روزنامه نگاران و فعالین حقوقی احضار شده هستند.

https://www.masjed.ir/u/2Hx

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری