یکشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۶
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۸۲۲۶
گزارشگر : وحید پورتجریشی
شورای علمای فلسطین در لبنان:

سکوت امت اسلامی در قبال ظلم صهیونیست ها علیه مردم فلسطین مایه ننگ است

شورای علمای فلسطین در لبنان از امت اسلامی درخواست کرد که در کنار اسیران اعتصاب کننده غذا بایستد و تاکید کرد که برای امت اسلامی ننگ است در برابر ظلم دشمن صهیونیستی ضد ملت فلسطین سکوت کند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از پایگاه خبری رأی الیوم، شورای علمای فلسطین در لبنان حمایت خود را از انتفاضه اسیران فلسطینی در  زندان های رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

در همین راستا، شیخ «محمد صالح الموعد» رئیس هیأت مشورتی و سخنگوی رسمی شورای علمای فلسطین در لبنان تاکید کرد: از امت اسلامی درخواست می کنیم که در کنار اسیران اعتصاب کننده غذا بایستند و نسبت به تصمیمات دشمن علیه رزمندگان مقاومت و حبس آنها در زندان های انفرادی هشدار می دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: برای امت اسلامی ننگ است که در برابر ظلم دشمن صهیونیستی ضد ملت فلسطین و حبس ظالمانه هزاران فلسطینی سکوت کند. به رزمندگان مقاومت که سینه خود را در برابر دشمن سپر کرده و با استفاده از هر امکاناتی از مسجد الاقصی و فلسطین دفاع می کنند، تبریک می گویم.

شیخ محمد صالح الموعد در پایان بیان داشت: با مقاومت و جهاد، صبر و وحدت و همچنین خنثی کردن فتنه های مذهبی به اذن الهی بر رژیم صهیونیستی و مزدورانش پیروز خواهیم شد.

اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی که از روز ۱۷ آوریل به مناسبت روز اسیر فلسطینی آغاز شد، وارد روز ششم شد.

https://www.masjed.ir/u/2LR

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: