دوشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۳
سرویس : مسجد نهاد
کد خبر : ۲۸۲۳۹
گزارشگر : محمد قدس
مدیر ناحیه شیخ کلینی بیان کرد:

ارائه خدمات ویژه دندانپزشکی برای خدام مساجد پاکدشت

مدیر ناحیه شیخ کلینی از ارائه تخفیف خدمات دندانپزشکی برای خدام مساجد شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام محمد حسینی، مدیر ناحیه شیخ کلینی با بیان اینکه خدام مساجد یکی از زحمتکش ترین افراد مساجد هستند گفت:  از حدود 4 ماه پیش تدبیر شد که یک خدمت رسانی ویژه درباره موضوعات بهداشتی و دندانپزشکی برای خادمین محترم ناحیه و خانواده های آنان در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در رایزنی که با یکی از کلینیک های مجهز دندانپزشکی شهرستان پاکدشت انجام شد، مقرر گشت که خدمات ویژه ای به خادمین مساجد این شهرستان و خانواده هایشان ارائه گردد.

مدیر ناحیه شیخ کلینی با اشاره به این موضوع که مسئولین این کلینیک سبقه ایمانی و خانوادگی قابل توجهی دارند اضافه کرد: نزدیک به چهار ماه است که خدام و اعضای خانواده هایشان از طرف ناحیه به این کلینیک معرفی می شوند و از تخفیف40 تا 50 درصدی برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه بضاعت مالی خدام ضعیف است و معمولا هزینه های دندانپزشکی برای اقشار ضعیف و متوسط سنگین می باشد، اظهار کرد: خدماتی که در این کلینیک ارائه می گردد طیف متنوعی دارد که منحصر به کشیدن و یا پر کردن دندان نیست.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه خداوند را شاکریم که خدام و خانواده هایشان از این اقدام رضایت دارند، گفت: تا به حال بالغ بر 33 نفر از خدام و یا خانواده هایشان به این کلینیک معرفی شده اند و از خدمات ویژه دندانپزشکی بهره برده اند. تجهیزات این کلینیک خصوصی بسیار پیشرفته و به روز است و پزشکان متخصص و متبحری در آن فعالیت می کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه کوتاهی در رعایت بهداتش دهان و دندان می تواند بیماری های دیگری را به همراه داشته باشد، خاطر نشان نمود: این خدمت رسانی می تواند به عنوان یک الگو در دیگر نواحی و شهرها هم مورد توجه قرار گیرد.


روابط عمومی
https://www.masjed.ir/u/2y2

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن