سه شنبه / ۲ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۷
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۸۵۳۱
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
شهردار منطقه 7 تهران:

۵۵ مسجد منطقه ۷ غبارروبی می‌شوند

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: ۵۵ مسجد این منطقه در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، توسط شهروندان و مسئولان غبارروبی می‌شوند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سعید طلوعی شهردار منطقه 7 تهران، با اعلام این مطلب، گفت: در این منطقه ‌حدود ۵۵ مسجد وجود دارد و قرار است با همکاری هیئت امناء و شهروندان این مساجد تا هفته اول خردادماه و قبل از شروع ماه رمضان نظافت شود.

 وی افزود: در این آیین غبارروبی برای نظافت مساجد، مواد پاک‌کننده و خوشبو کننده در اختیار خادمان و اهالی محله قرار می‌گیرد، همچنین توسط شهرداری شست و شوی نمای ظاهری مساجد و گنبد و مناره‌های آن ها انجام می‌شود و رفع برخی از نواقص ظاهری و تعمیر روشنایی آن‌ها نیز از جمله دیگر اقدمات در این زمینه خواهد بود.

شهردار منطقه ۷ خاطر نشان کرد: آیین غبارروبی مساجد از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا آغاز ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: با شروع ماه مبارک رمضان با هماهنگی‌های انجام شده، قرار است در ۵۵ مسجد منطقه، نماز صبح به صورت جماعت اقامه شود تا اهالی در این ماه از فیض و برکت نماز جماعت صبح بی‌نصیب نمانند.

https://www.masjed.ir/u/2kt

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری