سه شنبه / ۲ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۲۶
سرویس : مسجد نهاد
کد خبر : ۲۸۵۳۵
گزارشگر : محمد قدس
مسجد برقرار (20)

آیین غبارروبی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) پاکدشت برگزار شد+ عکس

آیین غبارروبی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان پاکدشت با حضور امام جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری دهه تکریم و غبارروبی مساجد، آیین غبار روبی و عطرافشانی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) پاکدشت، دوشنبه شب، بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعه محترم شهرستان پاکدشت و حجت الاسلام و المسلمین محمد حسینی مدیر محترم ناحیه شیخ کلینی(ره)،  برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری  هیئت رزمندگان اسلام و جمع کثیری از نمازگزاران پاکدشت برگزار شد، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برای استقبال از ماه پرفضیلت رمضان اماده گردید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در این مراسم ضمن بیان ویژگی های ماه پر برکت رمضان گفت: رمضان ماه پاکی و بندگی خالصانه است. وی افزود: همه باید خود را برای ورود به ماه رمضان هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ جسمی آماده کنیم. حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: از حمایتهای امام جمعه محترم شهرستان، هیئت رزمندگان اسلام و مردم متدین و شریف شهرستان پاکدشت برای هرچه با شکوهتر برگزار شدن این مراسم معنوی تشکر و قدر دانی می کنم.

 

لازم به ذکر است دهه تکریم و غبارروبی مساجد (دهه آخر ماه شعبان، مصادف با 27 اردیبهشت لغایت 5 خرداد سال جاری) هر ساله با هدف عطرافشانی کالبد مسجد و همچنین بازشناسایی کارکردهای مغفول مساجد در مساجد کل کشور برگزار می گردد.

 

مسجد حضرت ابوالفضل 3
مسجد حضرت ابوالفضل 2
مسجد حضرت ابوالفضل 1

https://www.masjed.ir/u/26D

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن