یکشنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۶
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۸۶۰۶
گزارشگر : وحید پورتجریشی
در ارمنستان انجام شد:

انتشار شماره جدید نشریه «پیام مسجد» با رنگ و بوی رمضان

سی‌و‌هشتمین شماره ماهنامه «پیام مسجد» رایزنی فرهنگی ایران در ارمنستان با موضوعاتی درباره روزه‌داری و ماه رمضان چاپ و منتشر شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان از انتشار سی و هشتمین شماره از ماهنامه دینی، فرهنگی و علمی مسجد جامع کبود ایروان با عنوان «پیام مسجد» و با همکاری مسجد کبود در آستانه حلول ماه ضیافت الهی در خرداد‌ماه 1396 مصادف با رمضان 1438 هجری قمری خبر داد.

بر اساس این گزارش، مطالب این مجموعه شامل بخش‌های متنوع و جذابی از قبیل گاهنامه اسلامی، معارف قرآنی، ماه رمضان و قرآن، سیره رفتاری حضرت خدیجه(س)، احکام بانوان، تأثیر روزه و ماه رمضان در رفتار انسان، رژیم غذایی در ماه مبارک رمضان، اخبار دینی و فرهنگی مسجد جامع کبود ایروان و موضوعات گوناگون است. 

این نشریه برای بهره‌مندی علاقمندان به ویژه ایرانیان مقیم ایروان ضمن ارسال از طریق پست الکترونیک، بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی رایزنی و مسجد کبود ایروان به نشانی www.yerevan.icro.ir و www.yerevanmasjed.ir  بارگذاری شده است.

همچنین به منظور تسهیل در مطالعه نشریه پیام مسجد فایل pdf آن بر روی کانال فرهنگی ـ قرآنی مسجد جامع کبود ایروان به نشانی http://telegram.me/yerevanmasjed قرار گرفته است.

https://www.masjed.ir/u/2zk

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن