یکشنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۵۵
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۸۶۱۲
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
امام جماعت مسجد جامع شهید بهشتی کیانشهر؛

غبار روبی مساجد ​سبب توجه مردم به خدا می‌شود

حجت‌الاسلام باقرزاده گفت: دهه تکریم و غبارروبی مساجد، فرصت توجه دادن مردم به این خانه‌های خدا است. دست اندرکاران و اهالی مساجد، این فرصت را از دست ندهند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، علیرضا برومند، بزرگداشت دهه تکریم و غبارروبی مساجد و حماسه سوم خرداد، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد جامع شهید بهشتی کیانشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل باقرزاده، استاد سطوح عالی حوزه علمیه و امام جماعت مسجد جامع شهید بهشتی در این مراسم گفت: آزادسازی خرمشهر همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند، جهاد در راه حق، مصداق لطف الهی به ملت‌های مسلمان و مجاهد است. بنابراین اگر امروز نیز جهاد و مبارزه برای تعالی امت اسلامی در پیش گیریم، مشمول الطاف خفیه الهی خواهیم شد.

امام جماعت مسجد جامع شهید بهشتی کیانشهر ادامه داد: هر انتخاباتی در جمهوری اسلامی ایران مانند خرمشهری است که نیازمند ایثار و جهاد و حضور پرشور مردم است. همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند، خرمشهرها در راه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل باقرزاده افزود: دهه تکریم و غبارروبی مساجد، فرصت توجه دادن مردم به این خانه‌های خدا است. دست اندرکاران و اهالی مساجد، این فرصت را از دست ندهند.

وی ادامه داد: اقدام مرکز رسیدگی به امور مساجد در تعیین دهه تکریم، بسیار مفید و ارزنده است و می‌تواند نقطه عطف توجه دادن مردم به ویژه جوانان به مساجد است.

امام جماعت مسجد جامع شهید بهشتی کیانشهر گفت: ائمه جماعات مساجد با تبعیت از ولی فقیه، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مسیر تعالی فرهنگی، معنوی و فکری جامعه، گام بدارند.

در پایان پخش کلیپ‌هایی از آزادسازی خرمشهر و اجرای گروه سرود، بخش‌های دیگر این مراسم معنوی و باشکوه در مسجد جامع شهید بهشتی کیانشهر بود.

https://www.masjed.ir/u/2pI

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن