شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۷
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۸۸۶۰
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
در مسجد حاج حسن منیریه برگزار شد؛

جلسه منتخب ائمه جماعات منطقه ۱۱ و کمیته امداد امام خمینی (ره)

جلسه منتخب ائمه جماعات و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۱۱ تهران، با حضور مدیر ناحیه شهید نواب صفوی در مسجد حاج حسن برگزار شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد ، جلسه منتخب ائمه جماعات و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یازده، با حضور مدیر ناحیه شهید نواب صفوی و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) در مسجد حاج حسن برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام مجیدی با اشاره به تفاهمنامه امضاء شده بین مرکز رسیدگی به امور مساجد و کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: همانگونه که در متن تفاهمنامه آمده این کار به منظور تقویت جایگاه محوری مساجد در فرهنگ سازی و ترویج سنت های الهی انجام گرفته است.

وی با اشاره به بندهای تفاهمنامه گفت از پیشنهادات بسیار خوب که در این متن گنجانده شده، هر مسجد حداقل یک جهیزیه با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) تهیه می‌کند و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد. این عمل گره‌ای هرچند کوچک از مشکلات جوانان برای تشکیل زندگی مشترک برخواهد داشت. البته میزان رضایت‌ائمه‌ی جماعات از رویکرد جدید مورد سنجش قرار می‌گیرد.

بنابر این گزارش طبق تفاهم‌نامه منعقده بین رؤسای مرکز رسیدگی به امور مساجد و کمیته امداد امام خمینی(ره) که هفته گذشته صورت گرفت، مقرر شد کمیته امداد همکاری لازم جهت تأسیس مراکز نیکوکاری در مساجد را صورت دهد و مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز با همکاری کمیته امداد و با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و اجرای طرح «هر مسجد یک جهیزی» نسبت به تأمین حداقل ۵۰۰ جهیزیه برای نیازمندان اقدام کند.

https://www.masjed.ir/u/16T

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن