چهارشنبه / ۱۱ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۷
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۲۹۱۹۶
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
با حضور معاونین مرکز رسیدگی به امور مساجد؛

همایش هیات امنای مساجد ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار شد

همایش هیئت امنای مساجد ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)، با حضور حجت الاسلام نوری معاون جذب و آموزش و حجت الاسلام کرمی معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد و حجت الاسلام اصغری مدیر این ناحیه در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) مهرآباد برگزار شد.

به گزارشپایگاه تخصصی مسجد،  همایش هیئت امنای مساجد تحت پوشش ناحیه شهید مصطفی خمینی عصر دوشنبه نهم مرداد ماه با حضور معاونین مرکز رسیدگی به امور مساجد و مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.
 بنا بر این گزارش، بیش از دویست و چهل نفر از امنای مساجد تحت پوشش ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)در این همایش حضور داشتند. در این جلسه حجت الاسلام نوری و حجت‌الاسلام کرمی معاونین جذب و آموزش و فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد مطالبی در خصوص موضوع جلسه بیان کردند و پس از آن جلسه بصورت پرسش و پاسخ با مدیریت سیدفرزاد اخوت مدیر روابط عمومی مرکز در جمع حضار پیگیری شد.
 بر اساس این گزارش سوالات امنا در این همایش بصورت شفاهی در زمینه‌های مختلف مطرح و توسط مسئولین پاسخ داده شد. همچنین تعدادی پرسشنامه مکتوب نیز به منظور بررسی و پیگیری تحویل مسئولین روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد شد.

مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) ضمن خرسندی از برگزاری چنین همایش‌هایی گفت: این قبیل جلسات می تواند اثرات سازنده‌ای برای مساجد و کارگزاران آن در پی داشته باشد.

خاطرنشان می‌شود در حاشیه همایش هیئت امنای مساجد ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) نمایشگاهی متشکل از فعالیت‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پنج سال گذشته، از طرف روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجدارائه شد.

در خاتمه همایش بسته فرهنگی " امین " ویژه هیئت امنای مساجد، تقدیم امناءِ حاضر در جلسه شد.

 

همایش امنای مساجد ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار شد

همایش امنای مساجد ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار شد  

https://www.masjed.ir/u/3rF

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: