شنبه / ۲۸ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۰
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۹۳۵۷
گزارشگر : وحید پورتجریشی

واکاوی تاریخ علوم قرآن در سمینار لندن

سمیناری علمی با موضوع «تاریخ علوم قرآن، خطاطی مصحف و قرائات قرآنی» به همت شعبه مؤسسه قرآن کریم وابسته به آستان مقدس عباسی در لندن برگزار شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از الکفیل، این سمینار در سالن اجتماعات انجمن اهل بیت(ع) در شهر لندن، پایتخت انگلستان برگزار شد.

«ضیاءالدین آل مجید الزبیدی»، مدیر مرکز علوم قرآن، تفسیر و چاپ قرآن وابسته به آستان مقدس حضرت عباس(ع) سخنران این سمینار علمی بود که با موضوع تاریخ علوم قرآن، رسم‌الخط و خوشنویسی مصحف شریف، قرائت‌های قرآنی و موضع اهل بیت(ع) در ارتباط با این موضوعات سخنرانی کرد.
الزبیدی در این سمینار علمی که جمعی از اساتید و پژوهشگران حضور داشتند، به پرسش‌های حاضران در ارتباط با موضوعات مختلف قرآنی پاسخ داد.
از سوی دیگر، شرکت‌کنندگان و صاحب‌نظران حاضر در این سمینار ضمن تقدیر از برگزاری این سمینار و اطلاعات ارزشمند ارائه‌شده در آن، برگزاری چنین نشست‌های سودمندی با محوریت مهم‌ترین و مقدس‌ترین کتاب مسلمانان(قرآن کریم) و عترت پاک پیامبر(ص) را خواستار شدند.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآن کریم وابسته به آستان مقدس عباسی، دوره‌ها، مسابقات و محافل قرآنی زیادی در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند.
واکاوی تاریخ علوم قرآن در سمینار لندن
https://www.masjed.ir/u/46H

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: