دوشنبه / ۳۰ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۵
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۲۹۳۸۳
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
یادداشت / امام جماعت مسجد الزهراء(س) شهرک آتی ساز:

سردار سلیمانی و سخنان ناب و اصولی

دیروز یکشنبه 29/5/96 بمناسبت سال روز به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی قبله اول مسلمین توسط صهیونیست‌ها و به منظور حمایت از مسلمانان فلسطین هزاران نفر از امامان جماعت مساجد تهران در حسینیه الزهراء اجلاس مهمی را برگزار و این جنایت را محکوم کردند.

پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام یدالله حبیبی امام جماعت مسجد جامع الزهراء(س) شهرک آتی‌ساز، دیروز یکشنبه 29/5/96 بمناسبت سال روز به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی قبله اول مسلمین توسط صهیونیستها وبه منظور حمایت از مسلمانان فلسظین هزاران نفر از امامان جماعت مساجد تهران در حسینیه الزهراء اجلاس مهمی را برگزار کردند و این جنایت را محکوم کرده و هوشیاری مسلمانان را بار دیگر گوشزد و از شهداء مدافع حرم وبخصوص خانواده شهید محسن حججی تجلیل کردند.

در این اجلاس رئیس محترم مرکز رسیدگی به امور مساجد بماسبت سالگشت دیدار ائمه جماعات با رهبر معظم انقلاب فهرست و محورهای سخنان ایشان را بعنوان نقشه را ه مساجد مورد تاکید قرار دادند از جمله مهمانان این اجلاس با شکوه مجاهد شجاع و خوش آوازه سردار سلیمانی بود که نکات بسیار مهمی را بیان کرد که دریغم آمد چند نمونه را برای خوانندگان عزیز ذکر نکنم این سخنان حاکی از این است که سردار عزیز ما به مسائل نگاه راهبردی و جامع دارند و اینگونه است که توانسته است در عرصه علم،عمل و جهاد موفق باشند:

1-جنگ فعلی در منطقه جنگ دو مسجد است یکی مسجد تقوا و دیگری مسجد ضرار و تاریخ شاهد است که مسجد تقوا بر ضرار پیروز است مسجد تقوا مجاهد در راه خدا پرورش می‌دهد و روشنگری می‌کند و مسجد ضرار در خدمت دشمن است ونماد امروز آن سلفی گری و وهابیت وداعش است. راهبرد ضراریون جنگ مذاهب است.

2 - برغم هجمه وبرنامه ریزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران بعنوان مرکز ثقل تحولات منطقه عمل می‌کند وقدرت ما تعیین کننده است لذا باید لحظه ای از تقویت  فرهنگی ومعنوی و مادی خود غافل نشویم.

3 - مسجد در هر محل قرارگاه است هم خود را حفظ میکند وهم محیط اطراف را پایش می‌کند امام جماعت موفق کسی است که اطراف مسجد را حفظ کند نه فقط خود مسجد و نمازگزاران را.

4 - نگاه جامع به همه مخاطبان ازنکات کلیدی سردار بود اینکه هنر حزب اللهی این نباشد که با خود و برای خود جلسه داشته باشند ما نسبت به همه مسئول هستیم این روحیه ونگاه رحمانی کیمیایی بود که مردم ما را دور هم جمع کرد و تا کنون از خطرات عبور داده است به نظرم این نگاه سردار در آن سوی مرزها نیز امتحان خود را پس داده و بی جهت نیست که سردار محبوب شیعه وسنی و کرد و بلوچ شده است.

5- او گفت هرچه داریم ا ز تربیت یافته گان مسجد با محوریت امام جماعت است امام جماعتی که کار او این سمت و مقام باشد نه امام چند شغلی و همه حرفهای سردار دلنشین بود و بر دل نشست چون از دل پاکش برخاست.

https://www.masjed.ir/u/1ct

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: